Jeg ville lige sende jer en opdatering ang. Rabatus. Tak for den gode support vi fik da vi startede Rabatus.dk.
Loyalitets og rabat netværket Rabatus.dk har netop rundet 520 tilmeldte danske net butikker. Vi har stor succes med vores loyalitets løsninger og butikkerne strømmer til vores nye tiltag hvor vi betaler kunderne 49kr for at handle i din butik.
Rabatus.dk hjælper dig med at:
-Få de besøgende der ikke handler tilbage til din side for at handle. Konverteringsraten skal op!
-Aktivere gamle kunder der ikke har handlet i lang tid
-Få flere ”genkøb” fra dine kunder
Det er gratis at tilmelde sig Rabatus og alle butikker bestemmer selv deres kommission! De 49kr betales kontant til forbrugeren og Rabatus betaler!
En kunde handler i din butik. Når handlen er afsluttet tilbyder du din kunde følgende:
"Tak for din handel - som tak for din handel vil vi gerne tilbyde dig 49kr næste gang du handler hos os. Klik her for mere information"
Kunden klikker og går til Rabatus. Når kunden har tilmeldt sig Rabatus indsætter Rabatus 49kr. til kundens konto. De 49kr kommer til udbetaling når kunden handler i din butik.
Det sikre at kunden kommer igen i din butik. De 49kr kommer nemlig kun til udbetaling når kunden har handlet i din butik.
Rabatus ser dette som en markedsføringsudgift. I stedet for at betale til en søgeords/banner kampagne kan vi ligeså godt give vores kunder og butikker nogle fordele. Resultatet er det samme.
Når man så har meldt sig ind under dine faner, hvor længe går der så inden folk kan se at de får rabat i min shop?
Det er nu 3 mdr. siden at jeg oploadede de filer du sendte, og jeg har skrevet med dig om jeg ikke skulle på din butiksliste, men jeg kan ikke se at der er sket noget endnu!!!
Grunden til at du ikke er aktiv er at du endnu ikke har aktiveret din butik. Da du tilmeldte dig fik du en velkomst mail. Du skal trykker på aktiver i denne mail før din butik er aktiv.
Jeg har netop lige tjekket din side og kan se at sporingskoden ikke er på dine sider mere. Det er vigtigt at vi få dem lagt på. Jeg sender dig lige via email dine filer igen.