Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web 10/Talk Aktive

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Nogen, der kender ovennævnte virksomhed.

Vi har haft en oppetid på vores mailkonti på 5 min. i de sidste 16 timer.

Har haft fat i Cybercity, som siger, at det er vores udbyder, der har problemer.

Vi kan dog ikke komme i kontakt med ovennævnte!

Hvad gør vi nu?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:49

Peter - Revisor:

Hej!

Nogen, der kender ovennævnte virksomhed.

Vi har haft en oppetid på vores mailkonti på 5 min. i de sidste 16 timer.

Har haft fat i Cybercity, som siger, at det er vores udbyder, der har problemer.

Vi kan dog ikke komme i kontakt med ovennævnte!

Hvad gør vi nu?

Hej Peter

Hvis jeg var dig ville jeg skrifte udbyder, web10 er for mig kun for private og ikke en virksomhed jeg ville bruge som basis for min mail aktiviteter (som jo er rimelig vigtige)

Edit: har du set deres side: http://web10.dk/

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:50
At dømme efter teksten på deres webside, så er de nede pga. et kabelbud - så du kan ikke umiddelbart gøre andet end at afvente eller flytte (hvilket også vil tage noget tid).
Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 14:00

Jeg har også haft web10 som udbyder før, og du kan lige så godt vænne dig til, at det ikke er sidste gang.

Der var OFTE problemer med mine mails, da jeg brugte dem - så et godt råd vil være at skifte.

Venlig hilsen Lone

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:30

Det var da en utrolig grim side - de plejer ellers at have en dygtig grafiker.
- Jeg har et rimelig godt kendskab til dem. Det er altså sjældent mailen der fejler noget, men webdelen er ikke ligeså god som hvis du købte plads hos Wannafind.dk eller andre i et lidt højere prisleje.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:30

Enig med Lone - find en anden udbyder. Jeg har haft to private domæner liggende der, og oplevede for mange nedbrud, lange svartider og for lidt plads (10 MB) i postkasserne, så jeg skiftede skiftede til en professionel udbyder. Og ja, prisen er lidt højere, men det er det værd.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Vilnius, Litauen
Tilmeldt 13. Nov 07
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 15:30

Jeg har gennem de sidste mange år brugt Web10 - eller nærmere starthotel.dk. Vi er også ramt af driftproblemer i dag.

Generelt, så synes jeg ikke, at der har været de store problemer. Jeg har været der de sidste 4 år og der har da været ups and downs, men når jeg søger rundt, så har jeg svært ved at finden en bedre udbyder i forhold til prisen. Du får hvad du betaler for - så når det er bare dine private side, så anbefaler jeg Web10.

I dag er det værste jeg har set - det er uheldigt. 

Men nu har vi også Imaginess.dk på serveren - og det holder ikke, at jeg ikke kan få adgang til min mail, eller folk ikke kan komme til vores hjemmeside. Vi har et stykke tid gået og overvejet om vi skulle flytte - det bliver vi nok nød til. Dertil er kampen, at finde den bedste af alle de værste udbydere.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:41

Hej!

Tak for de mange svar.

Tja...vi må nok skifte, idet vi ikke kan leve med disse problemer, og ikke engang kan komme i kontakt med dem per telefon.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09

Du skal betale for at tale med dem på telefonen og nu hvor deres side er nede kan du ikke oprette en support ticket for at bestille en samtale.

Mht web10 har jeg selv brugt dem til min privat mail og et par affiliate sider, men jeg rykket væk fra dem i slutningen af sidste år da deres mail var helt ude og sk...

Grunden til at der var problemer med mailen på det tidspunkt var at de skiftet over til en SUN server og det gik helt galt. Web10 sagde at det var SUN severen som var problemet, men jeg ved ikke om det er sandt. 

Derudover ville jeg også gerne køre et par sider med Wordpress og der er deres webhotel ikke særligt godt og så har man kun en database til rådighed. Jeg har selv rykket over til Gigahost, men de har også haft problmer med en hel del af deres kunder midstet deres hjemmesider. Jeg har dog været heldig og ikke haft nogle problemer. 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 17:26

Nillerrune:

Derudover ville jeg også gerne køre et par sider med Wordpress og der er deres webhotel ikke særligt godt og så har man kun en database til rådighed. Jeg har selv rykket over til Gigahost, men de har også haft problmer med en hel del af deres kunder midstet deres hjemmesider. Jeg har dog været heldig og ikke haft nogle problemer. 

Niller - det problem med wordpress kan løses, som jeg skrev en tråd om på min blog - men den er jo også nede i dagTongue Tied

Jeg flytter også væk fra dem snarest

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)