Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af betalingssystem på OsCommerce

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er og især folk med kompetence indenfor osCommerce og programmering =)

Jeg står med en problem omkring min webshop, jeg skal have installeret betalingsløsningen, men det virker ikke. Jeg har haft en til at se på det, en som har prøvet det før, og han kan heller ikke finde ud af opgaven. Han siger der én ting der driller ham, og det er et gavekortmodul som åbentbart forhindrer det.

Jeg kører med osCommerce og bruger Quickpay.

Har lige kopieret et relevant uddrag i en mail fra ham:

"Alt er for så vidt installeret korrekt, der kommer blot en fejl ved checkout med dankort. Jeg kan se andre har haft samme problem med gavekortmodulet http://www.openforum.dk/viewtopic.php?t=5638 - men de offentliggør ikke løsningen.

Jeg har umiddelbart ladet de filer jeg har ændret være da de efter min bedste overbevisning er korrekte, forhåbentlig er det bare en simpel ændring der skal til for det hele fungerer."

Håber der er nogen der forstår problemet og kan hjælpe mig. Jeg kan ikke selv finde ud af at opsætte en betalingsløsning, og hvis det kan undgås at gå til at stort firma der tager alt for mange penge for opgaven, vil jeg prøve at søge hjælp her..

Ser frem til at høre nogle kompetente svar

Mvh. Yngvi

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 13:57

Som det er sat op nu, så når man indtaster sin informationer til bestillingen, og så skal vælge betalingsmulighed og vælger den "oprettede" eDankort, så når man trykker videre, skal man acceptere betingelser etc.. det er fint nok.. så trykker man næste igen kommer flg. fejlmeddelse:

Fatal error: Cannot redeclare class order_total in /home/yngvi/public_html/includes/classes/order_total.php on line 13 

Håber det kan bruges..

Mvh. Yngvi 

Dbh. Yngvi

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:56

Er der ingen herinde der kan hjælpe mig bare det mindste?

Har hårdt brug for det.. Hvis der er en der kan lave det for mig, er det selvfølgelig betalt arbejde..

Mvh.

Yngvi K. 

Dbh. Yngvi

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 21:09

http://www.letlej.dk/

Fra Hornbæk
Tilmeldt 5. Sep 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:52

Hej Yngvi

Der kan sagtens være noget om det vedr. gavekort modulet. Nu skriver du ikke noget om det er en standard OsCommerce shop eller det er en som du har købt hos et hosting firma.

Såfremt det er en shop hvor i efterfølgende har installeret det famøse gavekort-modul, så skal jeg lige hilse at sige, at det er en MEGET omfattende contribution, som virkelig sætter ens osCommerce evner på en hård prøve. Hvis det er tilfældet, så vil jeg anbefale dig, at gå back-to-basics, dvs. fjern gavekort-tingende igen. Og installer dit betalingsmodul igen -og glem alt om det der gavekort-halløj. Der er iøvrigt heller ingen som benytter sig af det (har jeg erfaret).

Hvis det derimod er en købt/hostet shop du har, så er der kun én vej: Bid tænderne sammen og installér betalingsmodulet igen og følg vejledningen SLAVISK punkt for punkt.

Held og lykke :-)

mvh
jarzom

http://www.coiffure-bettina.dk/catalog

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)