Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontrakter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte op en virksomhed med montage af markiser. Min nuværende arbejdsgiver bliver min største og eneste kunde og vi behøver at lave en kontrakt for vores samarbejde.

Kender nogen til netsteder eller andet hvor jeg kan finde kontrakter for foretningsformål?

Med inspireret hilsen

Ole Romtveit

Fra Odense C
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 23:08

Hej Ole,

Jeg vil helt klart anbefale dig, at du kontakter en advokat, som udarbejder en kontrakt uden fejl, og har forstand på alt omkring de vidner der er godt at have til stedet, og de rigtige underskifter de rigtige steder.

Selvfølgelig hører der en pris med til det arbejde, men så er du 100% på den sikre side.
^
Forsat en god aften !

// Ellers så søg på Google efter Skabaloner til en kontrakt, det gjorde jeg sidste gang jeg skulle bruge en :)

Mobilabonnement og aviser - #retrostil 

Tilmeldt 3. Jan 08
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 01:04

Det hedder vist dokumenter.dk selv om jeg helt klart ville råde dig at ta den med en advokat.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:25

Før du kaster dig ud i at drive en virksomhed, som er baseret på én stor kunde, er der nogle ting, jeg synes, du bør overveje:

1. Hvor sikker er du på, at du får nok at lave?
  2. Hvor sikker er du på ikke at blive underbudt af en konkurrerende virksomhed?
  3. Kan du tjene nok som selvstændig til at det opvejer de lønmodtagerrettigheder, du mister - feriepenge, pension, løn under sygdom, arbejdsskadeforsikring osv?
  4. Hvordan er du stillet i forhold til a-kassesystemet, arbejdstilsynet og andre myndigheder (som muligvis stadig betragter dig som ansat, fordi du reelt fortsætter det samme arbejde).
  5. Har du mulighed for at udvikle din virksomhed i en anden takt end din nuværende arbejdsgiver dikterer - ellers er du jo kun selvstændig på papiret?
  6. Bør du ikke komme og montere en gratis markise i privaten hos Kjer? - Big Smile nånej - drop det sidste.

God vind med projektet. 

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)