Hej Amino'ere Har luret en tid så nu vil jeg gerne bidrage lidt og det er jo altid rart når man kan starte ud med et positivt indlæg. :-) Efter at have arbejdet med min idé i ca. 4 måneder nu, er jeg nået dertil, hvor der skal at spænderes penge for at komme videre, så jeg ringede til min bank og fortalte dem om mine planer. Vi fik et møde i stand en uge efter. Da min far er gammel bankmand har jeg selvfølgelig vendt den med ham og han sagde, at jeg nok ikke skulle forvente et svar med det samme, hvilket jeg jo så var indstillet på. Desuden var jeg også indstillet på ikke at kunne få finansiering til et helt regnskabsår, men forventede egentlig at ville lægge ud med at bede om halvdelen og så måske få til en fjerdedel i første omgang. Og hvis jeg så kunne vise, at jeg var i stand til at holde det planlagte budget, kunne vi forhøje kassekreditten. Men som I nok allerede har regnet ud gik det lidt anderledes og over alt forventning. Da jeg i går 1 time og 20 minutter senere forlod banken, havde de givet tilsagn om at ville finansiere hele regnskabsåret. YES!!! Sådan! I første hug. :-) Så er det jo bare med at komme igang. Meen så er det jo lige at alvoren melder sig og man for alvor skal have gjort op med sig selv om man er villig til at satse huset på sit iværksætter-eventyr. Har I andre, der er kommet igang også oplevet det? Indtil nu har det jo bare været "sjov" og uden risiko... |
Og svaret var....
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
2 GB Gratis Online Backup på www.bzcure.dk
Be secure with bzcure.
|
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)