Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konstruktiv kritik af web butik

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med jer 

Jeg er nystartet med egen web butik og må tilstå at salg og besøg på siden ikke er godt.

Jeg har søgt råd mange steder og fundet Amino som har været en stor lettelse at læse om andres historier og problemer. Jeg har læst mig til mange gode råd, men jeg kunne godt tænke mig lidt objektiv kritik fra folk jeg ikke kender....endnu.. inden jeg kaster mig over de forskellige tiltag for at forbedre salget..

med venlig hilsen

Trine

Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 19:34

Ja, tilgiv mig...jeg er kun elev..

se venligst www.baby-bro.com

Trine

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 20:25

For lige at starte på tilbagemeldingerne, her er de vigtigste ting, som gør at kunderne bliver væk:

1) selvom man googler direkte efter jeres domænenavn, så er i usynlige. Min google startside siger som standard "sider på dansk" og her dukker i altså ikke op. Siden er jo heller ikke dansk, hverken sprogmæssigt eller domænemæssigt. Hvorfor ikke?

2) Indgangen til shoppen er et større adventurelandskab klistret til i rædselsfuld musik. Hvorfor skal man lede efter indgangen, den var sgu svær nok at finde i første omgang? Her sorterer du 19 ud af 20 kunder fra.

3) Når man endelig kommer ind, så præsenteres man for engelsk tekst og priser i Euro ... væk er 9 ud af 10 af de resterende kunder, som nåede så langt - hvis de altså ikke allerede var smuttet, da de ikke kunne finde Dankort-/betalingslogoer synligt på forsiden. Hvis man endelig skulle lægge penge i butikken, som angiveligt hører hjemme i Madrid ????, så skulle det da være med Dankort, så der var styr på finanserne indtil varen kom frem.

4) nu begynder det vist at være ligegyldigt med detaljerne.

Det er en om'er...I er i et stærkt konkurrencepræget marked, der er ingen grund til at gøre det sværere for jer selv ved ikke at have en DANSK webshop, priser i DANSKE kroner, DANSKE betalingskort etc. 

Venlig hilsen
Ole

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 20:36

Jeg er stort set enig. Det er alt alt for rodet. Musikken alene gør, at jeg smutter igen. Lav en løsning, folk kan forstå/kender. Måske er det ikke nær så kreativt, men folk vil bare gerne købe deres ting i ro og mag og ikke udfordres på "hvordan mon den her hjemmeside virker".

Tror desværre, du er nødt til at starte forfra.

Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:03

En lidt hård kritik din side får her, men jeg er tilbøjelig til at give ovenstående ret.

Dog må jeg sige at jeg samtidig er imponeret og hjemmesiden. Selvom den ikke rammer rigtigt, så er det alligevel flot lavet. Men den er mere egnet til noget ala CocaCola, der ikke nødvendigvis skal sælge noget, men blot vil underholde brugeren.

Prøv eventuelt at bruge dine kreative kræfter og store talent for flash på at lave et sjovt lille baby spil, som kan få folk trukket til. Hvis du fx ligger det op på www.spiluniverset.dk og www.gratisting.dk bagefter vil du sikkert hurtigt få spredt kendskabet til din side.

Men hold din webshop mere simpel og overskuelig. Og meget gerne på dansk :o) 

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:27

Enig med Lasse - bortset fra musikken, så er det klart noget, som teenagere ville elske. Jeg kunne simpelthen ikke holde musikken ud og så reagerer de fleste som jeg - lukker skærmbilledet ned.

Hvis du skal sælge babytøj til danskere, så vil 99,9999999% forlange at siden er på dansk. Kun i tilfælde med yderst specielle produkter vil man acceptere at sproget er engelsk og firmaet hjemmehørende i udlandet.

Er det virkeligt lykkedes at få een kunde igennem kasseapparatet?

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 22:40

Hej Igen

tak for det!! Jeg kan godt se hvad i mener. Jeg mangler  at fortælle at jeg startede det hele dette i Madrid men er nu flyttet til Dk. I sin tid ville jeg gerne lave noget anderledes og noget som duede internationalt, men kan godt se nødvendigheden i at lave den dansk. Jeg har bare været lidt rådvildt om hvor jeg skulle starte, men det er jo så tydeligt. 

mange tak

Trine

ps. jo jeg har solgt noget her i DK ehh!! 

Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 22:47

Hej Flemming

ehhh, en ven har lavet siden for mig.....

Trine 

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 22:57

baby-bro:

Hej Flemming

ehhh, en ven har lavet siden for mig.....

Trine 

Hej Trine - var den kommentar til mig? Tror faktisk den var beregnet på Lasse, som nævnte dit talent for flash eller hvad?

Mvh Flemming

Tilmeldt 31. Mar 08
Skrevet kl. 23:48

Ja, det er helt rigtigt, det var til Lasse!!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)