|
Hej Aminoer Jeg vil gerne give mig i kast med en Oscommerce shop, men mangler at finde et egnet webhotel. Jeg vil selv installere og lave det hele fra bunden (ja jeg ved at der er noget at give sig i kast med for en nybegynder, men jeg er fast besluttet for at lære mig det) Så vidt jeg kan forstå fra tråde herinde og på Openforum så skal der helst være MySQL 4.1 tilknyttet og ikke MySQL5 som mange webhoteller vist er gået over til – men måske det bare er et spørgsmål om tid før alle gør det? Jeg kan også forstå, at der der skal være mulighed for at vælge global off? Og endelig så vil jeg gerne have at der er en god support – som jeg selvfølgelig er klar over at man kommer til at betale for dvs. næppe et webhotel for 9 kr pr. måned. Hos de fleste webhotel udbydere fremgår det ikke af hjemmesiden hvilken MySQL udgave de køre med, og om der er mulighed for global off, i stedet for at skulle kontakte en masse, håber jeg derfor at der er nogle adminoer, som kan anbefale en webhoteludbyder som de har gode erfaringer med i forbindelse med Oscommerce. Mvh Christian |
OsCommerce er efterhånden et meget gammel system, som jeg ikke vil anbefale dig at gå igang med. Det er på mange måder forældet og indeholder en del sikkerhedsproblemer.
Tag i stedet et kig på AgoraCart eller ClickCartPro.
Vi tilbyder selv begge løsninger, som du hos os kan installere direkte via et online kontrolpanel.
www.e-studio.dk
Bliv gratis medlem