http://ll-s.angelfire.com/ har lige prøvet at lave lidt. Skulle gerne kunne lave sådan et system det skal virke så man kan logge ind
Hvad skal jeg så vælge one eller surftown hvis jeg skal have one eller surftown
hvis ikk dem hvilken anden vil du så råde mig til give op til 60kr per md. måske + 15kr
det den skal kunne er at der skal kunne være andre på end kun lige mig har ikk super meget forstand men får mere og mere det skal nok ikk lige være det mest besværlige men kan nemt lære. Er ikk den så god endnu men udvilker mig det er derfor jeg ikk vil give mere per md. endnu
Af de to vil jeg helt klart anbefale Surf-town (er leverandør til Surf-town på et andet projekt, så jeg får intet ud af at anbefale deres produkter), derudover vil jeg så bemærke at hvis du snakker 60kr per måned kan du få et professionelt webhotel. Vi tager f.eks. 50kr + moms om måneden for vores Pro-hosting løsninger.
Der er også et par andre røder her på Amino der laver den slags, webname(ingen anelse om hvad han hedder) f.eks. :)
Af de to vil jeg helt klart anbefale Surf-town (er leverandør til Surf-town på et andet projekt, så jeg får intet ud af at anbefale deres produkter), derudover vil jeg så bemærke at hvis du snakker 60kr per måned kan du få et professionelt webhotel. Vi tager f.eks. 50kr + moms om måneden for vores Pro-hosting løsninger.
Der er også et par andre røder her på Amino der laver den slags, webname(ingen anelse om hvad han hedder) f.eks. :)
surftown hvis jeg tager privat produkter og så den der hedder Expert kan jeg så lave sådan en hjmme side som jeg skal bruge ??
skal lave et website hvor man logger ind ligesom vman.dk dr.dk tv.dk danskespil.dk der logger folk ind og så gemmer den brugernes data fx i danske spil hvor man sætter penge ind så næste gang du logger ind har du stadigvæk de penge du har betalt ind sådan skal det virker ???
Vi siger ikke noget fordi det var et ustyrligt dumt spørgsmål, nej der er ikke noget i vejen for at du kan lære at programmere. Du har 10 fingre, 2 arme, et hoved og et sæt øjn ligesom alle os andre. Det svarer til at alle kan lære at udskrive bøder, pudser vinduer og des. lige.
Det er et håndværk ligesom alt andet og selvfølgelig kan du lære det hvis du gider bruge tiden på det, om du kan lære at lave dit projekt inden en fornuftig tidsramme er straks en anden sag, det tvivler jeg stærkt på du kan.