Hej
Free Speech. Men hvad systemer laver i jeres produkter i ? Går ud fra det ikke er opensource så ? Men ang. designs, eget design = 4000, opsætning = 2000, det er stadivæk 1/3 del pris i forhold til jer. Men vi er vel uenige, men mener stadig at din formulering er meget misvisende. (Det er Intet kritik af Free Speech) vh stefan |
Stefan jeg forstår virkelig ikke hvorfor du er så snæversynet som du er.
En meget normal og konkurrencedygtig timepris er mellem 400-800 i timen. Ofte langt højere.
Hvis man så først som kunde skal have et møde med virksomhed der varer en et par timer, derefter skal udvikles nogle layouts, samt et logo som kan korrigeres et par gange og der tages højde for både målgruppe, ekspansion til andre lande etc.
Dernæst skal der kodes et CMS fra bunden der tilpasses kundens enkelte behov, og der rådgives i f.eks. søgemaskine optimernig, annoncering og generel håndtering af systemet.
Så løber vi altså hurtigt op på ihvertfald en 20-25 timer x 600 = 12.000-15.000 - Altså en ganske konkurrencedygtig pris på sådan et system. I virkeligheden ville det nok blive langt dyrere vidst alt overstående skulle laves, og jeg har ingen ide om hvad løsningen fra Free speech indeholder, men det var for at sætte prisen i perspektiv.
Der er altså en verden til forskel fra overstående, til at du tager et open source system, sætter en template op eller får udviklet et design af en inder eller lign. Det kan slet ikke sammenlignes.
Hvis du endelig vil lave en sammenligning med en fysisk vare så kan du sammenligne det med at du sælger et medion tv og andre sælge er et high-end B&O tv. Her er prisen også forskellig, ligesom målgruppen er vidt forskellig.
Hvorfor acceptere du ikke at der findes andre spillere på markedet og lader dem annoncere ligesom du gør. Jeg kiggede lidt rundt i dine tidligere indlæg og du kan jo sagtens selve bruge amino til at annoncere på. Det ser endda næsten ud til du er en af dem der annoncere aller mest flittigt på amino, næsten med et tilbud en gang i ugen.
For mig at se var dit første indlæg bare et lidt klamt forsøg fra din side på at fremhæve dig selv og nedgøre andre. Jeg ved godt din intention måske ikke var sådan, men sådan læses dit indlæg af mange, især når man kender til din tidligere færden her på amino, for det ser ikke ud til det er første gang du har haft den adfærd og heller ikke første gang andre kommentere det overfor dig.