Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flot designet hjemmeside og layout til reklamematerialer

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 935
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Free Speech. Men hvad systemer laver i jeres produkter i ? Går ud fra det ikke er opensource så ?

Men ang. designs, eget design = 4000, opsætning = 2000, det er stadivæk 1/3 del pris i forhold til jer.

Men vi er vel uenige, men mener stadig at din formulering er meget misvisende. (Det er Intet kritik af  Free Speech)

vh

stefan 

Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.

www.hadstencomputer.dk

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:02

Stefan jeg forstår virkelig ikke hvorfor du er så snæversynet som du er. 

En meget normal og konkurrencedygtig timepris er mellem 400-800 i timen. Ofte langt højere.

Hvis man så først som kunde skal have et møde med virksomhed der varer en et par timer, derefter skal udvikles nogle layouts, samt et logo som kan korrigeres et par gange og der tages højde for både målgruppe, ekspansion til andre lande etc.

Dernæst skal der kodes et CMS fra bunden der tilpasses kundens enkelte behov, og der rådgives i f.eks. søgemaskine optimernig, annoncering og generel håndtering af systemet.

Så løber vi altså hurtigt op på ihvertfald en 20-25 timer x 600 = 12.000-15.000 - Altså en ganske konkurrencedygtig pris på sådan et system. I virkeligheden ville det nok blive langt dyrere vidst alt overstående skulle laves, og jeg har ingen ide om hvad løsningen fra Free speech indeholder, men det var for at sætte prisen i perspektiv. 

Der er altså en verden til forskel fra overstående, til at du tager et open source system, sætter en template op eller får udviklet et design af en inder eller lign. Det kan slet ikke sammenlignes.

Hvis du endelig vil lave en sammenligning med en fysisk vare så kan du sammenligne det med at du sælger et medion tv og andre sælge er et high-end B&O tv. Her er prisen også forskellig, ligesom målgruppen er vidt forskellig.

Hvorfor acceptere du ikke at der findes andre spillere på markedet og lader dem annoncere ligesom du gør. Jeg kiggede lidt rundt i dine tidligere indlæg og du kan jo sagtens selve bruge amino til at annoncere på. Det ser endda næsten ud til du er en af dem der annoncere aller mest flittigt på amino, næsten med et tilbud en gang i ugen.

For mig at se var dit første indlæg bare et lidt klamt forsøg fra din side på at fremhæve dig selv og nedgøre andre. Jeg ved godt din intention måske ikke var sådan, men sådan læses dit indlæg af mange, især når man kender til din tidligere færden her på amino, for det ser ikke ud til det er første gang du har haft den adfærd og heller ikke første gang andre kommentere det overfor dig.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 23:07

Freespeech,

jeres portfolio fil kan ikke findes

Supply Chain blæksprutte

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:13

Martin-23 : Du lyder noget frustreret - Du bør prøve noget afslapning.  Din konflikttrappe er hvis hoppet op på det forkerte trin. Surprise

Har ingen intention om at starte en mudderkastning. Jeg har svaret, at hans postulat er forkert, og det har intet med at fremhæve mig selv ! 

www.hadstencomputer.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 23:24

Hej...

Jeg har lige læst hele tråden igennem. Overordnet kommer man til at tænke en ting, ved Stefan noget om det han udtaler sig om. Han snakker udfra alle CMS er ens, og de er ens på alle måder. Altså at der ikke er forskel på et Open Source og et Hardcodet... Jeg sælger selv et CMS(fremgår ingen steder endnu) der ligger for i samme ende som free... Det er til større firmaer, og firmaer hvor stabilitet og sikkerhed er det vigtigste. Hvor en mulig samenkobling med interne programmer eller lignende er noget af det vigtigste. Til sådanne løsninger kan Joomla og de andre Open Source løsninger ikke nok, og er ikke sikre nok.

Hvis man vælger en Open Source løsning, er der heller ikke nogen med ansvaret for sikkerheden. Hvis det bliver kendt med et nyt sikkerhedshul, hvem har så ansvaret for det biver lukket. Hvis du som firma har kunder på din side, der giver 5-6 cifret omsætning i timen, og siden går ned, pga. sikkerhedshullet. Hvem står så med ansvaret. Ville du tage det ansvar, når du ikke selv udvikler på produktet?

Det hele bunder jo, i de MEGET store forskelle der er på krav til en side. Der er jo ingen sammenligning mellem Fru. Hansens og så tv2.dk. Joomla er rigtig godt til mindre og private hjemmesider, anbefaler det selv til denne type af firmaer. Men hvis man skal takket op, hvor "nede" tid på side er uacceptabelt, så kan Jomla bare ikke være med, incl. løsninger i prislejet 1k-5k. Kravene er bare for store.

DBH

Kristoffer

Dbh Kristoffer

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:36

Hej Stefan,

Vi sælger outsourcing til Indien, lige som en række andre firmaer i landet.
Vores timepris er ofte højere end konkurrenternes - gør det os mindre konkurrencedygtige?

Jeg tror det de andre forsøger at sige, er at der er mange parametre der afgør, om en pris er god eller ej, så man kan IKKE udelukkende på baggrund af prisen afgøre, om der er tale om et godt tilbud.

Ok, hvis man er meget fokuseret på detaljer og meget pertentlig, kan man måske godt argumentere for, at der blev skrevet "konkurrencedygtige priser", og ikke "konkurrencedygtige løsninger", hvorved det er prisen der sættes i fokus. Det er lidt lige som når min søn siger "Det er ikke en trøje, det er en t-shirt".
Men mon ikke de fleste ved hvad der menes?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 23:42

Stefan, svar mig på en ting:

HVORFOR vælger du i "jeg har et godt tilbud til dig!" at svare på et indlæg?

Jeg er ikke ude på at debattere priser eller noget som helst, for jeg kender ikke markedet og ej heller produktet. Men det undre mig HVORFOR. Hvem prøver du at hjælpe? For du er vel ikke ude på selv at købe et system? Eller prøver du på at få ham ned i pris?

Opretter ligger ikke op til debat, han kommer med til tilbud. Så er den sgu da ikke længere. Jeg fatter simpelthen ikke den måde at debattere på....opret et indlæg et andet sted hvor du vil snakke priser. Det kan da ikke passe at vi skal ende op med at alt bliver låst i "jeg har et godt bla bla" bare fordi at alle konkurrenterne skal vise deres signatur.

Og til pointen: Hvis du ikke er enig i ordlyden, så skriv en PM. For det hjælper hverken ham eller dig at du kommentere på indlægget, og det tror jeg også du udemærket er klar over.

Fra Hadsten
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Hadsten Computer ApS Skrevet kl. 23:58

Kenneth, prøv at læse mit sidste indlæg. Jeg mener det er misvisende markedsføring, derfor blander jeg mig ! 

Desuden  :  hvis folk ikke vil have man svare på deres indlæg, kan de låse tråden.

www.hadstencomputer.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 00:12

Mon ikke det er på tide at trække en streg i sandet og blive enige om, at vi er uenige om freespeech's markedsføring?
Lad os bruge tiden konstruktivt i stedet for at diskutere nogle så ligegyldige detaljer som uenighed om en formulering.

Det er 100% sikkert at freespeech ikke har gjort noget kriminelt

Det er også 100% sikkert, at du, Stefan, har givet freespeech en masse PR ved at sikre, at vi andre ikke lige glemmer dem

Og kan vi så ikke få lov at se nogle freespeech referencer ? 

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 00:12

Granholm

Du misser fuldstændig hvad 6 med-Aminoer herover siger.

For at skære den helt ned til det basale:

Spørgsmål: Mener du, at en webshop som vare er et homogent produkt, hvorpå der uden skelen til indhold og kvalitet kan defineres en "konkurrencedygtig pris"?

Hvis ja: Fair nok. Jeg har mere end almindeligt svært ved at se rimeligheden i denne antagelse, men det giver dog en flig af forståelse for dit oprindelige indlæg.

Hvis nej: Hvordan søren kan du så sige, at X tusinde ikke er en konkurrencedygtig pris?

Thomas

E-købmand af guds nåde

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)