|
Konkurrencedygtige priser kontra webbutik fra 18.000kr og et CMS opsætning for 23.000kr !!!
Undskyld, men følte lige den er lidt for provokerende - LANGT fra konkurrenvedygtige priser !
|
Konkurrencedygtige priser kontra webbutik fra 18.000kr og et CMS opsætning for 23.000kr !!! Undskyld, men følte lige den er lidt for provokerende - LANGT fra konkurrenvedygtige priser ! |
Computer reparation i Favrskov, Randers Hammel, Hinnerup og Hadsten.
Hej Granholm En fuldt gennemarbejdet netbutik med et unikt design til 18.000 kan være et røverkøb og udtryk for særdeles konkurrencedygtige priser, mens 2.500 kan være alt for dyrt, hvis topbanneret blot er skiftet ud. Kategorisk at underkende 18.000 som en konkurrencedygtig pris uden at skele til kvaliteten (hvad dit indlæg ikke bærer præg af, at du har gjort) synes jeg derfor er lidt letkøbt. Jeg tager i den forbindelse hverken stilling til kvaliteten af dit eller freespeech´s arbejdet. På samme måde skal dette indlæg ikke opfattes som en kritik af din egen prissætning. Venlige hilsener Thomas
|
E-købmand af guds nåde
Det var dog en ussel måde at nedgøre en konkurrent på? Håber du havde et svagt øjeblik. Bare fordi du kan finde et stykke arbejde billigere betyder ikke at det ikke er konkurrencedygtigt. Jeg kiggede ganske kort på din hjemmeside kontra deres og det ses jo tydeligt hvorfor deres priser ligger på et helt andet niveau end dine. Det betyder ikke at det du laver er dårligt, men de er altså i en helt anden boldgade med nogle helt andre kunder som du er. Og dermed er prisen også helt anderledes. Hvis du vil begå dig blandt andre ville jeg undlade at forsøge at nedgøre konkurrenter offentligt, det tvivler jeg på mange ser særlig positivt på. - Heller ikke kommende kunder. |
Jeg mener ikke man skal sige forkerte ting, derfor fortæller jeg at disse priser ikke er konkurrencedygtige. Det har intet med at nedgøre nogle andre. |
Det er i mine øjne helt iorden at have en mening, men når det lige kommer til konkurrenter så skal man passe på hvad man siger. Du vælger at bryde ind i et tilbud lagt ud til andre ivæksættere og sige deres priser er langt fra konkurrencedygtige, du understøtter ikke dette med noget som helst andet end du i din egen signatur henviser til nogle priser der bestemt ikke det niveau profesionelle løsninger ligger på. Det er ganske fint du kan tilbyde disse priser og det er mange iværksættere nok glade for. |
Blot lige for at forstå dig helt rigtigt. Hvad er det for et konkret produkt fra Freespeech, du ikke mener er mindst 18.000 kroner værd? Hvis du ikke forholder dig til deres ydelser, er det jo sort snak, og udelukkende et forsøg på at fremhæve dine egne priser? |
E-købmand af guds nåde
Læs mit første indlæg. At få et CMS system, fra 18.000kr, når man kan få CMS systemer gratis !!!! MEN, om det er konkurrent eller ej. Hvis en skrev et tilbud hvor personen tilbyder en pose piratos med 500gram indhold til 200kr, og siger det er konkurrencedygtigt, havde jeg sagt det samme. Havde personen IKKE brugt "yderst konkurrencedygtige priser", kan jeg henvise til, at der er flere herinde, som ligger mellem 2-5000kr for et CMS, altså næsten 1/4 del - og så er det ikke "yderst konkurrencedygtige priser" vi snakker om. Måske de tilbyder en lidt højere standard, det skal jeg ikke kunne udtale mig om, måske vi har vær vores kundekreds, er også uvids, MEN det er ikke "yderst konkurrencedygtige priser" efter min mening. |
Du skal se på dette i en mere retvisende kontekst. De løsninger du tilbyder ville Free Speech som udgangspunkt heller ikke tage en højere pris for. Dette skal ikke ses som en kritik af dine produkter. Men da vi tilbyder en anden løsning end din, mener vi at vores pris befinder sig på et rimeligt niveau. Der er immervæk en forskel på at kode og designe en template fra bunden, og så blot tilpasse. En løsning er tilstrækkelig for en kundegruppe, en anden passer bedre til andre. Der er jo trods alt en diversitet indbygget i et marked. Det er korrekt at det står enhver virksomhed frit for at hente og selv udvikle et hvilket som helst af de opensource systemer, der er tilgængelige på nettet. Dette kan ofte være en bedre løsning end at hardcode fra bunden. Nogle har dog blot et behov for at kommer lidt ud over de mere standardiserede templates, som ellers udbydes. Det er blandt andet sådanne løsninger vi tilbyder. Vi håber at du har forståelse for dette aspekt af sagen. Mvh Free Speech |
Granholm I dit første indlæg kommenterer du ret kontant på postulatet om at en webshop til 18.000 er et udtryk for konkurrencedygtige priser - det er den kommentar jeg forholder mig til. Dit eksempel med piratos holder ikke - og er essensen af vores uenighed. Hvis jeg siger til dig, at jeg vil sælge min bil til dig for 20.000 - en konkurrencedygtig pris - hvilket belæg har du da for at udtale dig om udsagnets gyldighed? Det handler ikke om, at nogen sælger en webshop til 3-5.000 og andre til 20-30.000 . Det handler om, at der er en verden til forskel på produkterne, og at din kommentar derfor i bedste fald er ugennemtænkt. Med fortsat venlige hilsener Thomas |
E-købmand af guds nåde