Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Msn adresseliste

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa, jeg er i gang med at starte en webshop, og i mine unge dage (2 år siden :) brugte jeg arto en del. I den tid fik jeg opbygget en forholdvis lang venneliste (som jeg ikke har passet, altså ikke snakket med længe). Er der nogen regler for om hvorvidt man må bruge sin venneliste til at sende et åbningstilbud ud. Jeg tænker noget i stil med: "Hej Denne mail er sendt til alle på min venneliste, så den er du på :) Jeg har startet en webshop med X og vil ved den lejlighed give dig mulighed for at prøve og spare 10% på første køb så skal du blot bruge dette kupon ord ved dit første køb." Bare bedre formulleret. Må man det?

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:21
Det vil være i direkte strid med markedsføringslovens §6a, så det er ikke tilladt.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 17:48

Du må ikke sende uopfordret reklame til dem.

Men hvorfor ikke bare begynde at passe kontakterne igen? Og så skriv det i en personlig besked til dem, at de kan spare penge - ved at gøre sådan og sådan? Tvivler på det er ulovligt at fortælle sine venner om at man har åbnet en butik - så længe det ikke er uopfordret reklame du sender dem, så bare find en andledning at fortælle dem det i.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 18:29

Som Anders siger, det er ikke tilladt og betragtes som spam...

Du kan så spørge dig selv, hvor mange af dine venner og bekendte som vil anmelde dig for spam? 

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Skrevet kl. 18:37
Jeps - nok ingen af de nærmeste, men i dette tilfælde er der ikke tale om nære venner - men folk jeg har chattet med en eller 2 gange.. Så må nok i gang med en grov sortering og så arbejde ud fra det,

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:12

Du kan på MSN skrive lige hvad du har lyst til i dit nick - så hvorfor ikke udnytte det?

Du kan jo skrive www.xxx.dk og minus 10% eller noget i den stil...

Hvis folk så stadig har dig på listen, kan de se, at du reklamerer for din shop.

Er de mere interesserede spørger de nok.

Venlig hilsen Lone

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 16:19

Eller den helt irriterende: Ændre dit msn-nickname til "Minus 10% på alt - xxx.dk" og vælge Status > Vis som offline hvorefter du hurtigt vælger Status > Online, og gør det et par gange.. så popper der et vindue op på de brugeres skærme der ikke har slået det fra - og det er de færreste der har det. Så rammer du dog ikke dem der er markeret med status til Optaget, men det må du jo så løse på en anden måde :)

Harmløs reklame på min messenger-liste kan ihvertfald sagtens hænde.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København N
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 462
Fra  Voke Reklame & Design Skrevet kl. 17:39

Du kan jo også lave en mindre konkurence, tilføj denne adresse: ???@???.??, på din messenger liste hvor vi trækker lod om et gavekort på XXXkr til XX SHOP, du vil ved samme lejlighed modtage en gavekode
på XX%... MVH XX SHOP...

Så kan du jo ved samme lejlighed starte en dialog med dine kommende kunder... 

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:44

Men sådanne rabatkoder er vidstnok blevet dømt ulovlige for nylig. Selvom rigtig mange internetbutikker stadig benytter dem..

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Brabrand
Tilmeldt 28. Mar 08
Skrevet kl. 19:54
Jeg kan ikke se, hvorfor det skulle være dømt ulovligt - det er vel det samme som når fysiske butikker benytter kø tilbud. Men Hvis du kan finde en kilde der bakker dit udsagn op er jeg meget interesseret i at læse om det.

Ha det bedst!

Steffen Hvid

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)