|
God eftermiddag aminoer Jeg har netop købt et osCommerce template som jeg vil prøve kræfter med. Der sker dog det at efter jeg har kørt den sædvanlige installering som osCommerce automatisk tilyder opstår der den samme fejl hver gang jeg skal til at oprette løsningen. Når jeg har indtastet alle mine database oplysninger osv. får jeg denne fejl: ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The configuration files do not exist, or permission levels are not set. Please perform the following actions:
If chmod 706 does not work, please try chmod 777. If you are running this installation procedure under a Microsoft Windows environment, try renaming the existing configuration file so a new file can be created. Er der nogen der ved hvorledes jeg tackler dette problem? Med venlig hilsen |
Find de 2 filer(includes/configure.php og admin/includes/configure.php) højreklik på dem og vælg CHMOD, her sætter du så til 777 - er du i tvivl om hvordan så oplys hvilket FTP program du bruger.
Ved Internet Explorer sættes kryds i alle boxe under egenskaber
Bliv gratis medlem