Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for at sende gratis sms fra egen side

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle der kende til muligheder for at lave gratis SMS sender på sin egen side?

SI.dk - http://www.si.dk/ - SI.dk - Startside personlig startside
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:06

Det korte svar er : Det kan ikke lade sig gøre længere.

Medmindre du da naturligvis selv ønsker at sætte en sms-gateway op, eller betale for at bruge en udbyders, så vil det kunne være gratis for brugerne af siden, men dyrt for dig.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 15:49

Præcis som Anders siger.

"I gamle dage" kunne ligge små scripts på sit site, der sendte vis nogle SMS-gateways. Disse eksisterer dog stort set ikke mere.

Der findes dog en masse udbydere, hvor du kan få en SMS løsning - jeg har også set, at der er flere Aminoer som arbejder med dette. 

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 22:11

Hej igen,

Nu er der lige blevet lanceret FriSMS.nu ->  http://www.frisms.nu

Det er ganske vist ikke beregnet til at indsætte på egen hjemmeside, men måske kan du nøjes med at linke eller måske smide det i en iframe (selvom jeg tvivler på skønheden af resultatet).

FriSMS.nu er finanseret ved at 60 tegn i hver SMS er reserveret til reklamer - så en SMS har 100 tegn at give af. Jeg er ikke klar over om sammenkædet-SMSer er en mulighed, men det vil jeg ikke tro. 

Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 07:50

Du er der sådan jeg gerne ville lave en konkurent til Frisms, jeg har nemlig det perfekte domænenavn http://www.gratissms.dk/ , så jeg har brug for en der kan tilbyde mulighed for at jeg kan sende gratissms og så tilgengæld få en reklame i slutningen af beskeden.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 11:40

Så henvend dig hos en SMS-gateway og hør om de vil være med i dit projekt :)

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 23:18

Hej Tho

Indenfor SMS er volume alt. Så du vil opleve at du i starten kommer til at betale en relativt høj pris for dine SMS beskeder, det bliver derfor svært at få det til at løbe rundt. Fordi som annoncering er dit medie heller ikke spændende hvis det ikke kommer ud til mange. 

En anden problematik er at langt de fleste i dag har fri SMS på deres mobiltelefon. De kan derfor sende "gratis" i forvejen og endda gøre det fra computeren så de ikke skal skrive på telefonen.

Derfor ville jeg vurdere lidt før jeg gik igang med sådan et projekt, det var smart for nogle år siden, men der er nogle klare udfordringer i dag, der stiller sig lidt i vejen for et projekt som dit.  

Tilmeldt 8. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:14

jeg har lavet et script der kan sende gratis sms til nogle udbydere i danmark og udlandet .. og vi har også lavet et software der kan sende sms fra skrivebord og det kan tilpasses til alle domæner Wink

kan ses på www.send-din-sms.dk/forum 

Regards admin www.send-din-sms.dk 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)