Jeg søger hermed web-programmør, til at hjælpe mig med at realisere min drøm, om at lave en side der hjælper andre. Denne idé er ikke en der vil gøre dig stinkende rig eller lignende, men derimod en der vil kunne være med til at hjælpe tusindvis af unge her i Danmark. Så hvis det er de store dollars du er ude efter, er dette nok ikke noget for dig. Hvilken type side er det? Det jeg kan fortælle om siden, er at den kommer til at hjælpe mange fortvivlede unge, bryde tabuer og informere utrolig meget. Målgruppen Hvordan vil samarbejdet komme til foregå? For enkelte personer: Hvis vores samarbejdet fungerer godt og du er frisk på det, har jeg flere idéer. Her taler jeg ikke om ”non-profit”-idéer, men nogen som vi mener der er penge i. For Firmaer: Hvad forventer jeg? Af hjemmesiden, forventer jeg den har alle de funktioner jeg har i tankerne, såsom brugersystem, forum, artikeldatabase, flere admin log-in’s, ”plus-brugere”, m.m.. Udover det skal den selvfølgelig virke 100 % optimalt. Hvad kommer der til at ske?
|
Hej.
Jeg kan godt hjælpe mig med opgaven. Jeg ligger selv i målgruppen, så jeg kan også komme med nogle kreative idéer, hvis det er.
Du er meget velkommen til at kontakte mig på info [snabela] easysurf [punktum] dk, hvis du er interesseret.