Jeg har 2 salgsbreve som 2 odf filer. Disse 2 filer skal jeg have ud på et infosite som 1 fil. Hvordan samler jeg disse 2 filer i én fil? Det kan da ikke være så kompliceret? Eller?
Du kan vælge at ligge dem ud i en zip-komprmeret mappe. Marker og højreklik på filerne - send til Zip-komprimeret mappe (ved windows xp og vista). Og vupti, så har du samlet filerne i en mappe/1-fil.
Du kan vælge at ligge dem ud i en zip-komprmeret mappe. Marker og højreklik på filerne - send til Zip-komprimeret mappe (ved windows xp og vista). Og vupti, så har du samlet filerne i en mappe/1-fil.
Kan det bruges?`
Ha' fortsat kanon god dag ! ;-)
Super ide, men ikke så anvendelig lige her. Det er ikke så brugervenligt hvis kunden først skal downloade filen for dernæst at åbne den og læse den. Men ved leveringer så er download en fantastisk mulighed.
Jeg vil anbefale dig at lægge dem online som pdf-filer, så kan alle læse dem uden de store problemer.
De fleste pdf-programmer kan samle to pdf'er til en
Hen Anders
Det var også ideen. At uploade pdf filen så folk kan læse brevet.
Findes der efter dit kendskab noget freeware der kan samle 2 pdf´er? Det skal kun bruges denne ene gang, så har ikke lyst til at købe noget fancy til formålet.
Ja og der findes mange andre programmer der også kan eksportere til pdf - bl.a. CutePdf som jeg bruger. Men nu er det jo den omvendte situation jeg er ude efter. Nemlig redigering af et eksisterende pdf dokument. Men tak for forslaget alligevel :)