Har ca. 100 cashmere troejer i forskellige farver og stoerrelser tilbage fra stor ordre. Restlageret er lidt forskellig fordeling med hensyn til størrelser og farver. Der er tale om den bedste kvalitets cashmere, Day Birger Mikkelsen koebte bl.a. 1000 troejer af samme kval... Arbejder med tekstil og kender fabrikken i Kina der har produceret begge troejer. Maerket i mine troejer er bare ”CC Loves Knits”. Jeg har tre storrelser 1,2 samt 3. Svarer vel til small-medium, medium-large samt large-XL. Jeg har foelgende modeller: Cardigan Women: grey (graphite), cream V neck Women: Pink (bubble gum), grey (graphite), lotus Turtle neck Women: Grey (graphite), cream, lotus V neck Men: Cream, light blue (Pool) For at se billeder af modeller samt farvekort send mig din email... Hvis du er interesseret kan du bare vaelge stoerrelse samt farve som du vil. Kan give dig en rigtig god pris, alt efter hvor mange du koeber selvfoelgelig... Troejerne ligger i Koebenhavn, saa kan arrangere sample hvis det er... Sælger mindst 40 stk af gangen! Pris 410 kr/stk. Kan give yderligere rabat ved koeb af hele restlageret... |
Hej
hvad er normal prisen i butikker for denne trøje
kan du sende billeder til hilbert-dam@hotmail.com
mvh
HDam