Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips og gode råd:-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville lige høre om der var en eller flere med forstand på seo der ville hjælpe mig lidt.

Jeg vil gerne selv prøve at søgeoptimere min side lidt. Er der noget jeg gør helt galt?

Karrieredrøm.dk

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 00:24

Hej Danny

Umiddelbart ser det ud til at der er nogle ting at tage fat på mht seo, men du kan hjælpe os meget ved lige at give nogle ekspempler på søgeord, som du arbejder på at ranke på i Google og hvilke af dine sider du håber kan ranke på de ord.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Skrevet kl. 11:54

Hej Anders

Jeg er faktisk lidt i tvivl da min første tanke er søgeordet karriere men så vidt jeg selv kan se er det vist et rimelig brugt søgeord.

Og jeg kunne måske godt bruge et par fifs til hvad der ville gavne og ligge godt placeret på.

De ord jeg selv har prøvet at arbejde lidt med var netop "karriere" "karriereforum" "Karriereartikler"

Håber du kan bruge det til noget ellers skal jeg nok prøve at uddybe det lidt.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:19

Hej Danny

Det er godt at du allerede nu får taget hold på en analyse af hvilke søgeord der er vigtige for dit kommende publikum. De her overvejelser er en vigtig del af fundamentet for dit byggeri.

Du skal have lavet er søgeordsanalyse for at finde ud af hvad folk egentlig indtaster i søgefeltet, når de leder efter noget om karriere. Er det karriere, job, uddannelse, karriereudvikling, karriere udvikling, løn, rådgivning eller hvad?

Jeg kan godt afsløre at der ikke er voldsomt mange som søger efter ordene karriereartikler og karriereforum, så du skal sprede dit søgeordsfokus væsentligt mere ud for at få en ordentlig volumen besøgende ind fra søgemaskinerne.

Prøv at tage udgangspunkt i min artikel om søgeordsanalyse (vinklen er en lidt anden, men jeg tror sagtens du kan bruge den alligevel)

Artiklen hjælper dig desuden til at vurdere groft hvilke søgeord der er mest konkurrence på rent seo-mæssigt.

Når du har søgeordene på plads, skal vi lige huske at vende tilbage til hvad du kan gøre for søgemaskineoptimeringen! :-)

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Skrevet kl. 14:39

Hej Anders

Mange tak indtil videre:-) Jeg vender lige tilbage når jeg har fundet de gyldne ord.

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Skrevet kl. 19:13

Så er jeg tilbage men jeg kan ikke rigtig finde frem til de rigtige søgeord.

Så hvis der er nogen der sidder med et par gode ideer kunne jeg godt bruge lidt hjælp!

På forhånd tak

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)