Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aaargh! Post Danmark

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er indehaver af et lille firma der importerer sportstøj fra Asien og sælger det i Dk.

MEN Jeg har et problem. Jeg har af og til brug for at sende stof- og farveprøver til leverandøren - f.eks. i Vietnam. Men Post Danmark har en evne til at "trylle" mine breve væk - selvom jeg sender dem anbefalet!
Har undersøgt fragtfirma som UPS - de skal have 1600 kr for det, mod Post Danmarks 57 kr.

Er der nogen der har en idé til en løsning?
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 19:29
Dato: 3/17/2006 7:07:57 PM Forfatter:Agner

Jeg er indehaver af et lille firma der importerer sportstøj fra Asien og sælger det i Dk.

MEN Jeg har et problem. Jeg har af og til brug for at sende stof- og farveprøver til leverandøren - f.eks. i Vietnam. Men Post Danmark har en evne til at ''trylle'' mine breve væk - selvom jeg sender dem anbefalet!
Har undersøgt fragtfirma som UPS - de skal have 1600 kr for det, mod Post Danmarks 57 kr.
Er der nogen der har en idé til en løsning?

Et forslag er at sende 2 * gange pakker af sted, eller 3, dermed forøger du chancen for at de kommer frem og der er stadigvæk langt op til de 1600
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:31

Hmmm... Ja. Har prøvet 3 gange nu.

Største problem har været at skaffe farveprøverne igen selv. Så ville gerne have en sikker kanal...

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 19:51
Agner postdanmark har da ingen problemer? de siger de osse selv de ikke har...

Men hvordan/hvorfor skal de smide mine/vores breve væk og idag fik jeg et brev fra december 2005!

Jeg sendte faktisk en atom bombe til dem som hævn... men sjovt nok har de osse fået den væk

Og det brev jeg sendte med miltbrand osse væk!

Men vælger du en fragtmand er der 99,9999% chance for det kommet frem uden en bule...

Hos Postdanmark er der ca. 99,9999% chance for den bliver væk :)

(Jeg er meeeget bïtter på Postdanmark)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:03
Hos os smider de ikke tingene væk, de leverer dem bare aldrig til tiden - ikke at det er meget bedre dog
Tilmeldt 7. Aug 05
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:04

Har gennem de sidste 4 år sendt RIGTIG mange breve og pakker.

ALDRIG er der er forsvundet eller leveret for sent.

Måske jeg bare har været møgheldig!
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:27
Dato: 3/17/2006 7:31:19 PM Forfatter: Agner

Hmmm... Ja. Har prøvet 3 gange nu.

Største problem har været at skaffe farveprøverne igen selv. Så ville gerne have en sikker kanal...

Jeg kan ikke rigtigt se dine muligheder! Du vil have et sikkert valg men vil ikke betale noget videre for det?? det hænger ikke sammen! 

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 15:58

Jeg fik engang transporteret 16 støvsugere med Danske Fragtmænd. Støvsugerne var af mærket Dyson og de er dyre (godt kr. 4000,-/stk., men de er også gode).

Nåh ja, pilfingerne hos centralen for Danske Fragt fik da lige 2 støvsugere op under neglene før de blev leveret. MEEEN, det var ikke noget problem for vi ville da få erstatning - udregnet efter en eller anden international kilo-pris . Jeg husker det som at vi fik kr. 1.300,- i erstatning for de to støvsugere, som altså havde en værdi på over kr. 8.000,-

Jeg ved godt mit indlæg ikke hjælper nogen, men det er da en meget god historie.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:30
Jeg må også tilslutte mig til de af jer der er trætte af Post Danmark.
Her har postbudet en vane med ikke at aflevere pakker korrekt, så sent som i lørdags blev en pakke med 8 dvd''ere afleveret til en posten mødte på trappen, i stedet for mig på 3. sal...

Men han anmeldte da også pakken med en seddel i min postkasse.
Det var så mit held at det var min underbo han havde mødt, og at de var så flinke at komme op med pakken igår.

De så ret sjove ud på posthuset da jeg gik ned for at hente pakken, og de efter ca 5 minutters leden på lageret måtte melde tilbage at de ikke kunne finde pakken.

Andre gange har postbudet bare lagt pakken på postkassen, eller været forbi et par dage i træk uden at træffe nogen hjemme, men vælger først at anmelde pakken 2. eller 3. dag han er der.
Det fremmer jo ikke just leveringstiden.

Og det hjælper ikke noget at klage, det har det ihvertfald ikke gjort det sidste halve år her.

Og post til dem der holdt til her før kan de da også sagtens finde ud af at levere forkert endnu, så de læser nok ikke engang hvad der rent faktisk står af navne på tingene.

Blot mit lille sure opstød :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Aug 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:53

Hej Agner,

Jeg sidder med en prisliste fra TNT, hvor de kan tilbyde "Global Express Document"  under 1 kg.  til en pris på 275,00.

Så prøv at kontakte TNT på  70 10 11 10

mvh

Jesper
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)