Jeg er indehaver af et lille firma der importerer sportstøj fra Asien og sælger det i Dk. MEN Jeg har et problem. Jeg har af og til brug for at sende stof- og farveprøver til leverandøren - f.eks. i Vietnam. Men Post Danmark har en evne til at "trylle" mine breve væk - selvom jeg sender dem anbefalet!
Har undersøgt fragtfirma som UPS - de skal have 1600 kr for det, mod Post Danmarks 57 kr.
Er der nogen der har en idé til en løsning? |
Dato: 3/17/2006 7:07:57 PM Forfatter:AgnerJeg er indehaver af et lille firma der importerer sportstøj fra Asien og sælger det i Dk.
MEN Jeg har et problem. Jeg har af og til brug for at sende stof- og farveprøver til leverandøren - f.eks. i Vietnam. Men Post Danmark har en evne til at ''trylle'' mine breve væk - selvom jeg sender dem anbefalet!Har undersøgt fragtfirma som UPS - de skal have 1600 kr for det, mod Post Danmarks 57 kr.Er der nogen der har en idé til en løsning?
Et forslag er at sende 2 * gange pakker af sted, eller 3, dermed forøger du chancen for at de kommer frem og der er stadigvæk langt op til de 1600