Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linux hosting

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem vil I anbefale til linux hosting?

Søger størrere seriøst firma til hosting af 5 sider på samme dedikerede server (gerne managed) med 24 timers support.

TDC er ikke aktuel, Dandomain har vist kun BSD.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 15:30
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:32

Vi bruger primært Debian Linux til vores hosting setup, men det burde ikke være noget problem at anvende en anden Linux dist. efter dig ønske.

Jeg er dog lidt nysgerrig efter at høre hvad du skal køre som kræver en Linux frem for xBSD?

Anyway er du velkommen til at give mig et kald på 405 11 627 her idag så vi lige kan tage en snak om hvad i har brug for :) 

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 15:39

Hej Mike

Alternativt kan du jo kontakte Wannafind.dk og se om de ikke også kan opfylde dine krav.

Mvh. Torben

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:50

En lejet driftet server med 24/7 support er ikke det billigste du kan anskaffe dig..

Når det så er sagt kan vi sagtens levere dig en sådan, f.eks. med Gentoo Linux, eller en distribution du måtte ønske dig.

Men du vil ikke kunne lide prisen for 24/7 support vil jeg tro.  (24/7 driftovervågning er noget andet og billigere...)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 16:36

Jeg er yderst tilfreds med min server hos ActiveWebs.dk.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:41
Tak for anbefalingen Mattias :)

Mike: Når du siger 24 timers support, tænker du så på 24/7 support til almindelige supportspørgsmål eller mulighed for at få fat i udbyderen 24/7 i tilfælde af driftsproblemer? De fleste udbydere kan tilbyde sidstnævnte.

Jeg ved ikke hvor vidt vi eller de andre der er nævnt i tråden er aktuelle når du skriver større, har du nogle minimumskrav der skal leves op til? Du er dog også velkommen til at tage et kig på vores løsninger, vi hoster servere for en hel del Amino brugere samt Amino's egne servere. Vi har forskellige servermodeller og driftsaftaler afhængig af behov, og kan alternativt lave en skræddersyet løsning.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

Hej,

Hvis du vil udenlansk kan jeg anbefale webhosting.uk.com det er vildt professionelt, og 24/7 support, af alle arter. Super god britisk udbyder - jeg har rigtig gode erfaringer med dem.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)