Hvis jeg skal lave en hjemmeside der fanger dig som erhverskvinde, hvad skal jeg da ligge vægt på rent designmæssigt? |
Det kommer vel meget an på om det er en webshop, blog eller andet.
Hvis jeg skal lave en hjemmeside der fanger dig som erhverskvinde, hvad skal jeg da ligge vægt på rent designmæssigt? |
Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation,
Step it up - på facebook
Det er der ingen – heller ikke kvinder – der kan svare dig på ud fra dit indlæg. Du bliver som minimum nød til at uddybe hvilken type vare det handler om – således at man kan se hvilken side af kvindeligheden du ”taler” til…
|
Det er sjovt det kun er mænd der har svaret :O) Jeg har fået nogle kunstnere til at låne mig deres malerier mm til udlejning for virksomheder og så går hele overskudet til bekæmpelse af brystkræft, så hjemmesiden kommer til at fungere dels som udstillingsvindue for div malerier og kontakt info mm. |
Mind Freak.dk, Eksamensklar.dk, Shoppers Nation,
Step it up - på facebook
Det er måske fordi det er umuligt at svare på det spørgsmål! Erhvervskvinder er ikke een målgruppe - vi er lige så forskellige som resten af danskerne. Hvis der skal gives et fornuftigt svar på det, skal spørgsmålet uddybes meget mere! Hvilken vare/ydelse skal sælges?
|
Kirsten www.kirstensquiltshop.dk