Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger bolig- har du en god kontakt?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/20/2006 11:57:21 AM Forfatter: JH DK [QUOTE]Dato: 3/17/2006 5:57:01 PM Forfatter:guccilutti
Uden at ville tage modet fra dig, så tror jeg dine chancer for at lykkes er meget små. Hvorfor skulle nogen vælge at sælge udenom et ejendomsmarkedet hvor en lejlighed/hus er solgt til en superpris på ingen tid.
 
Ja men alligevel lykkes det en gang imellem at finde guldkorn.
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/20/2006 12:47:53 PM Forfatter: DanishInvestor
Dato: 3/20/2006 11:57:21 AM Forfatter: JH DK [QUOTE]Dato: 3/17/2006 5:57:01 PM Forfatter:guccilutti
Uden at ville tage modet fra dig, så tror jeg dine chancer for at lykkes er meget små. Hvorfor skulle nogen vælge at sælge udenom et ejendomsmarkedet hvor en lejlighed/hus er solgt til en superpris på ingen tid.
Ja men alligevel lykkes det en gang imellem at finde guldkorn.
 
Guldkorn er der i alle markeder, men der sidder ikke en advokat med en skuffe fuld af gode tilbud til private venners venner... Ihvertfald ikke en med rent mel i posen...
 
De gange jeg har haft held i sprøjten og fundet noget til markant under den reele markedspris og endda nogen gange til markant under off. vurdering har det været dødsboer hvor en kort salgstid var væsentligt mere vigtigt end en høj pris. Der er det så vigtigt at kunne være først på aftrækkeren og lukke handlen inden nogen andre begynder at overbyde.
 
DanishInvestor, du nævnte to finansieringsselskaber - har du nogen erfaringe med disse firmaer ang. tvang?
 
JH
 
 
 
 
 
 
 
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

JH,

Enig mht. advokaten - hans job er at få den maksimale pris ud af en tvangsauktion.
Laver han noget under bordet-agtigt er det direkte ulovligt.
 
Jeg har ingen erfaringer med de to selskaber, men planen er at prøve den sidstnævnte næste gang jeg skal have finansiering. Kender intet til dem, men de lyder til at være fleksible og tilpas købmandsagtige til at jeg kan bruge dem.
 
Du får en mail når jeg har nogle erfaringer med dem.
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)