Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til PBS?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige et opklarende spørgsmål? Hvis man har en e-handelsløsning med de gængse kreditkort, er der så NOGEN måde overhovedet hvorpå man kan slippe for at indgå en indløsningsaftale med PBS? De har godt nok varslet at sætte deres gebyrer ned til 3,75% / transaktion, men det er stadig alt, alt for højt, så er der nogle alternativer?

Er klar på hvad som helst - også at registrere et firma på Cayman Islands og placere webshoppen der. 

/Joakim 

Nye indlæg på min online marketing blog hver tirsdag

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 11:31

Om der er alternativer til PBS på kreditkortsiden, ved jeg ikke, men jeg ved, at i nogle lande er gebyret væsentlig højrere end i DK. Mine svenske kunder fortæller, at kreditkortselskaber opkræver ret store gebyrer direkte hos kunderne.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:56

Hej,

hvis du skal tilbyde Dankort, er der så vidt jeg ved ingen vej uden om PBS, da det er dem der sidder på indløsningsaftalerne.

Men hvis du kun vil tilbyde internationale kort, behøver du ingen aftale med PBS.

Mvh
Jesper

Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 12:07

Prima. Har i mellemtiden fundet ud af at der findes forskellige udbydere som bl.a Teller i Norge, der kan klare internationale transaktioner noget billigere end PBS. Er ved at undersøge præcis hvor meget.

Nogen der kender til forholdene i USA? Kunne forestille mig at det kan gøres endnu billigere i kreditkortenes moderland. 

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:24

Prøv også at søge på tyske og engelske udbydere. Jeg har hørt at de kan give gode priser.

Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 11:40

Nogen der har erfaringer med Processing Point ? De ser ud til at kunne det samme som PBS til under den halve pris.  

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)