Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

enkelt hjemme side

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Nov 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael:

Recognized.dk:

Hej Kenneth

Jeg kan også hjælpe dig. Du kan ta et kig på min Hjemmeside for at læse nærmere, og se priser :)

Det ser sq ikke helt skidt ud og meget billigere kan det næste ikke gøres med mindre man betaler med en kasse øl Stick out tongue

....så skal det være en stor kasse Wink
Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 16:32

Hej Kenneth

Måske skulle du også bruge lidt krudt på selve indholdet på hjemmesiden, ikke bare design og teknik. Og så kan jeg måske hjælpe dig...

Jeg arbejder til en fast timeløn, og jeg kan lave sådan en side for dig på 3-4 timer - med indhold.

Umiddelbart tror jeg ikke, du har brug for et CMS-system. Kun hvis I er flere i firmaet, der skal opdatere siden dagligt.

Ellers kan et billigt webhotel, fx. hos One.com dække jeres behov. I har stadig kontrol over jeres hjemmeside og I kan opdatere den med deres gratis redigeringsrogram. Det er billigere i længden end at leje et CMS-system. I kan evt. skifte senere, hvis behovet bliver større.

Tjek evt.min hjemmeside og giv mig et praj, hvis du er interesseret. Held og lykke med projektet.

mvh

Henrik

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 16:38

Henrik: Jeg har ikke snakket noget om at "leje" en CMS løsning. Med den løsning jeg sætter op betales et engangsbeløb og siden kan hostes på et valgfrit hotel (som vi finder i fællesskab).

En CMS er stadig et fornuftigt system selvom man kun er en person der skal stå for vedligehold. Siden kan sættes op med et professionelt design (og ikke en templateløsning som hos one.com) og den ansvarlige kan redigere på siden uden at tænke på design overhovedet.

One.com er ikke et optimalt webhotel til min løsning men jeg bruger ofte webhoteller i samme prisleje.

Fra Tårnby
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 92
Fra  IsenTekst - Indhold til Internettet Skrevet kl. 17:14

Gadensgaard:

Henrik: Jeg har ikke snakket noget om at "leje" en CMS løsning. Med den løsning jeg sætter op betales et engangsbeløb og siden kan hostes på et valgfrit hotel (som vi finder i fællesskab).

En CMS er stadig et fornuftigt system selvom man kun er en person der skal stå for vedligehold. Siden kan sættes op med et professionelt design (og ikke en templateløsning som hos one.com) og den ansvarlige kan redigere på siden uden at tænke på design overhovedet.

One.com er ikke et optimalt webhotel til min løsning men jeg bruger ofte webhoteller i samme prisleje.

Hej Gadensgaard

Mit indlæg var nu ikke rettet specielt mod dig. Det var bare mit bud på en løsning, der kan dække Kenneths behov til en overkommelig pris.

Jeg har i øvrigt heller ikke talt om et template-design fra One.com

Selvfølgelig kan et CMS være en rigtig god løsning, men det er heller ikke altid nødvendigt, hvis man vil spare nogle penge ad den vej.

mvh

Henrik

Henrik A. Isen, Journalist DJ, iværksætter, webredaktør.
Indhold til Internettet: - IsenTekst.dk

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 17:17

Hej,

Du må også gerne lige tage et kig forbi http://www.vandebelt.dk :)

Med venlig hilsen,

Martin van de Belt 

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 14:44
Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:50

hold da op der kom en hel del ideer og muligheder og tak for det.

vil kigger alle svar igemmen og sende en mail til dem jeg vil høre lidt mere fra'

mvh og tak

kenneth

Tilmeldt 25. Apr 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:28

Bjerringbro transport:

hej

vores virksomhed skal bruge en helt enkelt hjemmeside dvs. en forside med lidt om firmaet også en kontaktside med de relevante oplysninger

nogen der kan hjælpe med det og hvad det skal koste .

mvh

kenneth

bjerringbro transport

Hej

Nogle steder tilbydes der gratis webtemplates når man køber et domæne navn. Der er ofte også værktøjer som gør det nemt at tilføje egne tekster i dem. Hvis du skal have en kontakt til nogle som kan hjælpe dig med at lave en site, kan jeg måske finde nogle navne i mine gamle gemmer.

Venlig hilsen

Mikael Olesen

eMail mail@officeeksperten.dk
www.Officeeksperten.dk

Fra Hadsund
Tilmeldt 5. May 07
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:00

Hej Kenneth 

Der er en her på amino der tilbyder hjemmesider for 500 kr. kig efter joel h.

virker seriøs

hilsen ssaver

ssaver

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)