Hej Jeg har en ide som jeg gerne vil realisere, da jeg er sikker på at der er et markede for servicen. Det drejer sig om en portal for private boligejere. Jeg vil ikke nærmere ind på selve forretningen i det her i det offentlige forum. Jeg skal bruge en partner der har forstand på programmering, webside opbygning som vil hjælpe mig med at realisere denne ide. Der vil naturligvis være snak om et 50/50 deling. Jeg ville står for markedsføringen, administration, salg. Du skal stå for tekniken og udviklingen af sitet Jeg er bosidende på sydsjælland så du skal være fra området omkring vordingborg, næstved, nykøbing f. Domæne (boligtilsalg.nu), ide, hosting (wihiwmedia.com) og det hele er generelt på plads, det eneste der mangler er dig der kan tage ideen og få den ud på nettet. Jeg er kun interesseret i at hører fra folk som er villig til at indgå partnerskab. Jeg er ikke interesseret i at få tilbud fra folk som gerne vil hjælpe mig for et gebyr. Hilsen Michael Kollerup |
Jeg har fundet den partner jeg skal bruge. tak til de folk der har vist interesse.
Michael