Til enkeltstående PC'ere har vi rigtig gode erfaringer med F-Secure. 2008-versionen er iøvrigt en del mindre ressourcekrævende end de tidligere versioner. Vi kører det også på servermiljøer, men er begyndt at sælge Trend Micro til servermiljøer fordi de har en meget bedre management del.
Er der ikke noget med at I kører med en Small Business Server eller Exchange Server? Vi kan lave nogle ret gode deals hvis man tegner det for flere år af gangen. De sidste par installationer vi har lavet er på 3-årige aftaler, og det var til en god pris.
mvh Carsten
PS: Du kan jo bare sige til hvis du skal have et tilbud - du ved jo hvor vi bor
Sidder du fysisk bag en firewall, kan jeg godt anbefale de gratis Anti virus programmer, som der er blevet nævnt i de forskellige indlæg. Gør du ikke, vil jeg anbefale NOD32 :-)
Personligt bruger jeg Fsecure, som jeg syntes virker ganske godt og når jeg har tjekket mine pcer med andre værktøjer har de heller ikke fundet noget. men trendmicro skulle heller ikke være helt dårlig.
Jeg har prøvet både antivir samt avast (som jeg har nu), og begge er fremragende. Og så er de jo altså gratis! Jeg har ikke haft noget bøvl siden jeg installerede disse, og det er 6-7 år vi snakker.