Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal et antivirus software

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Til enkeltstående PC'ere har vi rigtig gode erfaringer med F-Secure. 2008-versionen er iøvrigt en del mindre ressourcekrævende end de tidligere versioner. Vi kører det også på servermiljøer, men er begyndt at sælge Trend Micro til servermiljøer fordi de har en meget bedre management del.

Er der ikke noget med at I kører med en Small Business Server eller Exchange Server? Vi kan lave nogle ret gode deals hvis man tegner det for flere år af gangen. De sidste par installationer vi har lavet er på 3-årige aftaler, og det var til en god pris.

mvh Carsten

PS: Du kan jo bare sige til hvis du skal have et tilbud - du ved jo hvor vi bor Stick out tongue

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 00:17

Jeg kan også anbefale Avast..Har brugt det i et halv års tid nu og har ikke haft nogen ubehagelige besøg som ikke blev spærret..

Mange hilsner:/Thomas

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:59
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:07

Sidder du fysisk bag en firewall, kan jeg godt anbefale de gratis Anti virus programmer, som der er blevet nævnt i de forskellige indlæg. Gør du ikke, vil jeg anbefale NOD32 :-)

Mvh.

www.userfriendly.dk

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 09:11

Hey Lars,

Personligt bruger jeg Fsecure, som jeg syntes virker ganske godt og når jeg har tjekket mine pcer med andre værktøjer har de heller ikke fundet noget. men trendmicro skulle heller ikke være helt dårlig.

mvh. Torben

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:25

Hej Lars.

Jeg har prøvet både antivir samt avast (som jeg har nu), og begge er fremragende. Og så er de jo altså gratis! Jeg har ikke haft noget bøvl siden jeg installerede disse, og det er 6-7 år vi snakker. 

/Jacob 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1298
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:59

Hej Allesammen.

Jeg har nu valgt at installere Virusfighter på alle vores arbejdsstationer, og den er jo gratis i 30 dage, og kører det godt, så køber vi dem.

Tak for alle jeres kommentarer.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 19:34

Jeg er endnu en tilhænger af Avast - har aldrig haft uheldige oplevelser med en kombination af sund fornuft og Avast :P

Mvh

Christoffer Frandsen +45 28199705 http://www.stofs.dk http://www.MonoZide.dk <- Work in Progress
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)