Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Manuskript til film om rummet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nogen der kan hjælpe med at skrive et manuskript?

Jeg har fundet en der er værd at lave en film om så derfor søger jeg nogle som kan hjælpe med, at skrive et godt manuskript.

MVH Steffen Kirkegaard, Pass on media, Film på internet

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 19:58

Hej Steffen.

Kunne du skrive lidt mere detaljeret om, hvor lang filmen skal være. Hvilken type film, f.eks. reklamefilm. Har du selv hele ideen til, hvad filmen skal handle om? Eller har du brug for både et ideoplæg og et helt færdigskrevet manuskript?

Og i tilfælde af samarbejde: Hvor meget vil du betale?

Jeg har vundet en konkurrence om at lave ideoplæg til en reklamefilm, og har også lavet et ideoplæg til et andet firmas reklamefilm. Men et decideret filmmanuskript har jeg ikke prøvet at skrive. 

Venlig hilsen

Sommerfugl

Forfatter, freelance tekstforfatter og med stor interesse for rummet/astronomi 

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Fra KBH
Tilmeldt 12. Feb 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:17

Hej Steffen

kender et par forfattere der primært er indenfor film og tv, skriv lige tilbage hvis det er det du er på udkig efter, så kan jeg hjælpe i den rigtige retning.

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:43

Hej Lasse,

Jeg leder efter en der vil sætte sin tid ind med provision for øje ikke upfront betaling.

Kan du hjælpe med det?

Tak for dit svar,

MVH Steffen  :-)

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)