her synes jeg måske Mikkel er lige hurtig nok på aftrækkeren og ikke giver uddybende svar.
Om det er irriterende at have flash på hjemmesiden er en smagssag. Firmaer, der lever af at sælge multimedia og flash, skal selvfølgelig have noget fedt flash på siden. Desuden er der nogle sites, som bruger flash til at afspille filmklip, hvor de fortæller om firmaet, hvilket kan være rigtigt godt. Jeg kan f.eks. godt lide http://www.mindworking.dk
Mikkel - kan du ikke uddybe hvorfor man ikke kan kombinere Flash og AdWords? Hvis man spørger SEO firmaer, har de en række metoder til at gøre det. Ikke at jeg er eksperten - her må vi nok bede nogle SEO folk træde til.
Til sidste punkt med film til markedsføring, er jeg enig i at det kan være rigtigt godt
Flash + en hver form for søgemaskine optimering vil alt andet lige altid ligge på grænsen til blackhat seo.
Små elementer af flash kan der være hyggelige nok - men bemærk endeligt at mange af de store mediebureauer m.v. pt. er igang med at skifte flashkampagner ud med gif animationer med title og alt tags. Det er der god grund til.