Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit visitkort er en pengemagnet

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 02:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste en bog der hed Purple cow af Seth Godin den handler om guerilla marketing og om effekten af productplacement. Altså når man lader nogen gå rundt med en duft eller en taske eller et fedt ur. Personen siger noget om det til andre og virksomheden får kunder ud af det.

Når man grå rundt med skrårem og seler er man gurilla kriger i junglen. De farlige tropper fra nord har omringet en og de skal købe ens produkt. Hvordan gør man det før man uddør og de har grinet deres røv i laser over, at man ikke kunne sælge og at man bare ikke er iværksætter der kan sælge noget som helst. Som iværksætter må man skabe opmærksomhed på utraditionel vis. Jeg har aldrig gået med skrårem eller seler for, at skabe opmærksomhed. Men jeg har prøvet, at skabe et visitkort der trækker opmærksomhed. Noget man bare må pille ved.

Her til aften sagde en meget smuk kvinde wow det er fandeme det fedeste visitkort super tjekket. Ja bare jeg så havde haft seler på eller skrårem, smiler! Så ville jeg sgu nok ikke have kunnet aflevere mit visitkort overhovedet. he he.Se det handler om at have en angrebsstrategi, kvinden havde netop været til foredrag med Bjørn Lomborg. Det havde jeg også så nu havde vi noget at tale om ud over at hun synes det var super spændende det jeg går og laver. Nemmelig film på internet, nu har jeg måske en ny kunde. Eller noget der er endnu bedre. bang bang, he he, nej jeg fik en kunde og et foredrag og champagne og kaviar. 

Mvh Steffen Kirkegaard, Pass on media, viral reklamer

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Bagsværd
Tilmeldt 30. Nov 05
Indlæg ialt: 121
Fra  GULDNUMRE Skrevet kl. 09:57

Lad os så få et link til et billede af det visitkort, som tiltrækker alverdens kvinder og hiver den ene store ordre hjem efter den anden Smile

Der er nok mange her på amino som er nysgerrige efter at se VISITKORTET - og husk et godt telefonnummervguldnummer på visitkortet hjælper også til Wink

Mvh. Martin

www.Guldnumre.dk - Få dig et unikt mobilnummer. Et guldnummer huskes af alle!

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 10:24

Tilslutter mig overstående.

Nu VIL jeg simpelthen se kortet.

Tilmeldt 8. Jan 08
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:06

ja, kom så! Vi vil se den på! :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:19

Jeg ville have betalt kassen for sådan et visitkort i gymnasiet. Ikke så meget for ordrernes skyld, bare til at score med i ny og næ...

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 14:20

Steffen Kirkegaard Pass on media Viral markedsføring viral reklame Film på internet

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 15:07

Det er sku da meget smart det kort der :)

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 16:47

Tillyke med den gode oplevelse :-)

Nu er det måske bare mig der er småblind, men er det ikke "bare" et cd-rom visitkort?
Det er vist cirka 10 år siden jeg så sådan et første gang, så jeg kan ikke helt se det nye?
Det skal absolut ikke ses som en kritik, for det behøver jo ikke være nyt og banebrydende for at virke. (dem af pap fungerer jo også efter mange årtier på bagen)

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 07
Skrevet kl. 18:53

Hej Allan,

Jo det er det, men det virker sgu!

Smiler! Dem af pap imponerer ligesom ikke.

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:11

Hehe, cool.

Hvis jeg var musiker, filmmand eller lignende, så jeg kunne smide noget ordenligt materiale på rom'en, så ville mit såmænd nok se sådan ud :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)