Tja, der kan sådan set være noget om de fleste af de ovennævnte kritikpunkter. Men under forudsætning af at man har en forventning om at man er kommet i gang med en akademisk uddannelse, for det er det jo i den grad ikke. Jeg ser personligt uddannelse som en art mellemleder uddannelse. Hvilket f.eks. eksamensformen understøtter fint. Så det man får ud af forløbet er ikke på nogen måde en særligt dybtegående teoretisk viden, men i stedet en bred grundviden som kan anvendes når der skal implementeres tiltage som kommer fra de egentlige ledere (i den organisation man nu engang er endt i). I den sammenhæng tror jeg faktisk uddannelsen lever fuld ud op til formålet. Men så er der heller ikke mere i det. Det skal lige siges at den også fungere fint som et uddannelsesforløb for iværksættere da man som sagt for sig en meget bred grundviden som på mange måder kan hjælpe en igennem den daglige drift af en lille virksomhed. /Peder |
Peder TakeTwo.dk:Det skal lige siges at den også fungere fint som et uddannelsesforløb for iværksættere da man som sagt for sig en meget bred grundviden som på mange måder kan hjælpe en igennem den daglige drift af en lille virksomhed.
/Peder
Jeg har selv taget et mindre entrapreneurforløb efter undervisningen og jeg må sige, at jeg er enig i den betragtning.
Jeg føler helt sikkert jeg er langt bedre stillet som potentiel selvstændig efter uddannelsen - jeg mangler bare lige idéen, der skal gøre det værd at tage skridtet ud i det uvisse.
Ha' en god dag (: