Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføringsøkonom bogpakker

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, der kan sådan set være noget om de fleste af de ovennævnte kritikpunkter. Men under forudsætning af at man har en forventning om at man er kommet i gang med en akademisk uddannelse, for det er det jo i den grad ikke.

Jeg ser personligt uddannelse som en art mellemleder uddannelse. Hvilket f.eks. eksamensformen understøtter fint.

Så det man får ud af forløbet er ikke på nogen måde en særligt dybtegående teoretisk viden, men i stedet en bred grundviden som kan anvendes når der skal implementeres tiltage som kommer fra de egentlige ledere (i den organisation man nu engang er endt i). I den sammenhæng tror jeg faktisk uddannelsen lever fuld ud op til formålet. Men så er der heller ikke mere i det. 

Det skal lige siges at den også fungere fint som et uddannelsesforløb for iværksættere da man som sagt for sig en meget bred grundviden som på mange måder kan hjælpe en igennem den daglige drift af en lille virksomhed

/Peder 

Tilmeldt 23. Oct 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:18

Peder TakeTwo.dk:

Det skal lige siges at den også fungere fint som et uddannelsesforløb for iværksættere da man som sagt for sig en meget bred grundviden som på mange måder kan hjælpe en igennem den daglige drift af en lille virksomhed. 

/Peder 

Jeg har selv taget et mindre entrapreneurforløb efter undervisningen og jeg må sige, at jeg er enig i den betragtning.

Jeg føler helt sikkert jeg er langt bedre stillet som potentiel selvstændig efter uddannelsen - jeg mangler bare lige idéen, der skal gøre det værd at tage skridtet ud i det uvisse.

Ha' en god dag (:

Blog om markedsføring, uddannelse og diverse..

http://nhviid.blogspot.com/

Tilmeldt 23. Oct 06
Skrevet kl. 12:19

Tilmeldt 23. Oct 06
Skrevet kl. 12:19

Peder TakeTwo.dk:

Det skal lige siges at den også fungere fint som et uddannelsesforløb for iværksættere da man som sagt for sig en meget bred grundviden som på mange måder kan hjælpe en igennem den daglige drift af en lille virksomhed. 

/Peder 

Jeg har selv taget et mindre entrapreneurforløb efter undervisningen og jeg må sige, at jeg er enig i den betragtning.

Jeg føler helt sikkert jeg er langt bedre stillet som potentiel selvstændig efter uddannelsen - jeg mangler bare lige idéen, der skal gøre det værd at tage skridtet ud i det uvisse.

Ha' en god dag (:

Tilmeldt 10. Jan 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:03

Er 4000,- urealistisk for hele pakken? Som sagt er 2. semester helt nye og ubrugte og 1. semester er kun brugt i et meget begrænset omfang og ser derfor også ud som nye.

Tilmeldt 10. Jan 08
Skrevet kl. 19:28

Ingen der kan bruge bøgerne - de er jo også gode selvom man ikke skal starte på uddannelsen men er ved at starte virksomhed :-)

Kom med et bud. Eventuelt via mail.

Tilmeldt 10. Jan 08
Skrevet kl. 19:53

Sælges nu for ca. ½ pris af nypris. 3000,- samlet for overnævnte bøger ex E-business and E-commerce.

Først til mølle! (Ej det bliver vel næppe rift om dem :)) men en fin pris uanset hvad for bøger som faktisk er helt nye og ubrugte, evt. til videresalg hvis du kun skal bruge nogle af dem? Jeg orker bare ikke at sælge dem stykvis.

3000,-

Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:07

-TommyAlmighty

har du stadig disse bøger liggende?

og sælger du kun hele pakken på én gang. kan nemlig se der er enkelte jeg har brug for, men ikke alle :)

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 14:27

Hejsa

Jeg har også et par bøger liggende jeg gerne vil af med. Forudsat Tommy selvfølgelig ikke slår til.

Hvad for nogle mangler du?

Mvh MBSP

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:40

Kotler, Kjærside: markedting special edeition

Kjær mfl., organisation 4. udg. TROJKA

Jack, The busiess writing roadmap

Kjær mfl.. Logistik TROJKA

Brix, global økonomi

Holm Rasmussen, Erhversøkonomi til akademiudd.

Hold Rasmussen, Erhvervsøkonomi til akademiudd. opgavesamling

Dansk erhvervsret 8. udg.

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)