Nu gør jeg mig lige populær blandt nogen og upopulær blandt andre Jeg er igang med at arrangere en kæmpe demonstration mod Medielicensen. Jeg har nu fået tilladelse til at demonstrere foran Christiansborg fredag d.9 maj fra kl.16:30 og det vil jeg gøre. En grafiker er lige nu ved at lave oplæg til flyers og plakater. Der skal trykkes 10.000 flyers, som vil blive delt ud i hele København på caféer, skoler, strøget m.m. Derudover bliver der trykt 1.000 plakater, som bliver hængt op på skoler i hele storkøbenhavn og hvor vi ellers kan få plads til dem. Derudover vil der blive lavet et stort banner, der skal hænge foran scenen, der bliver sat op på Christiansborg Slotsplads i forbindelse med Demo'en, da der både skal være talere og optrædende. Talere er ved at være på plads, men de optrædende lader stadig vente på dig. Det jeg har tænkt mig er at udbyde 10 stk. sponsorpladser på Flyers, Plakater og Banneret ved scenen på dagen. Husk at der nok bliver stor medieståhej, så det er nok ikke den værste reklame. Derudover vil sponsorerne blive vist på min gruppe med over 40.000 medlemmer og i eventet, hvor næsten 1.000 har meldt at de dukker op og mere end 1.500 har meldt at de måske kommer. Prisen for en sponsorplads ser lige nu ud til at komme til at ligge på ca. 4.000kr. Måske lidt over eller under. Du kan allerede læse lidt omtale af Demonstrationen her: Gruppen på Facebook: Send mig en besked her på amino, hvis du er interesseret eller send en mail til afskaflicens @ gmail.com |
Unik Markedsføringsmulighed. Sponsorer Søges!
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)