Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb/hjælp til forretningsplan

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 87
Fra  Pirutech ApS Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Hobolth, Pirucare  se selv, hvor meget du belastes af at dosere medicin

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/23/2006 1:51:38 PM Forfatter: Lars Hobolth

Hej

Den omtalte bog findes her: http://www.venturecup.dk/sw12483.asp
Så det er vist bare om at få smidt noget papir i printeren...

 
Tak for den.
Jeg skimmede lige indholdsfortegnelsen og slog ned på nogle enkelte udvalgte side.
Den ser virkelig god ud - omend lidt tung, hvis man ikke er den stærkeste læser.
 
Hvis man gennemgår denne bog slavisk, og tager sin egen tvivl seriøst undervejs, kan man ikke skyde helt forkert.
 
mvh Hans
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen og tak for jeres svar,

Ja jeg har tænkt lidt over det nu, jeg vælger at skrive den selv. Jeg ville gerne have lidt hjælp fordi jeg snart skal til samtale i bank vedr. lån på ca. 150.000kr.- og jeg hader at sidde og ligne en idiot, lidt ligesom en eksamen. fordi jeg har en ide og jeg ved den er pisse go og jeg kommer til at tjene på den. min målgruppe er blandt andet solcentre, så hvis der sidder nogen solcentre ejer eller nogen der kender nogen så skriv til mig og i vil tjene ca. 1000-3000 kr. ekstra på jeres solcenter uden at betale 1,-kr. også f.eks spillehaller
 
 
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

rettelse til ovenstående.

læg mærke til at de 1000-3000 kr er pr. måned/ hver måned

Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Mar 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg laver et no-cure/no-pay koncept som du måske vil gøre brug af. Der er en række indlæg forskellige steder på Amino om det.

 

Ellers er det bare at kontakte mig på mail@prostart.dk - og læs evt. www.prostart.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-03-2006 13:51:38 Forfatter: Lars Hobolth

Hej


Den omtalte bog findes her: http://www.venturecup.dk/sw12483.asp

Så det er vist bare om at få smidt noget papir i printeren...


 

Har de fjernet linket derinde fra?

Fra Qaqortoq
Tilmeldt 14. Mar 07
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tyrkiskeapmøller
Det lyder som en god ide at skrive din forretningsplan selv. Det giver altså et rigtigt godt overblik over hvad det er du har gang i, og dét vil netop hjælpe dig til at ikke at ligne en klovn, når du snakker med banken. Hvis du får en anden til at skrive planen skal du i hvert fald læse den MEGET grundigt igennem, så du er sikker på ikke at sidde til mødet og give indtryk af ikke at vide hvad din egen plan indeholder.

Jeg har lige holdt møde med et ventureselskab i forbindelse med anskaffelse af ansvarlig kapital til den virksomhed jeg er ved at starte og brugte min forretningsplan gennem hele mødet - henviste til sider og forklarede hvor de kunne finde mere om bestemte emner. Ved afslutningen af mødet sagde de, at mine henvisninger til planen havde givet dem et godt indtryk af mit commitment, så jeg kan da kun opfordre til at kende og bruge din plan når du snakker med banken!

Med venlig hilsen

Anne M


www.taratsit.gl/
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)