Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

one.com

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står og overvejer at starte en deltidsvirksomhed op, hvor jeg først starter ud med en simpel hjemmeside og derefter skal jeg have lavet en professionel løsning.

Jeg har tjekket de forskellige tilbud, og der er one.com blevet det sted jeg foretrækker. har i nogle erfaringer med det? dårlige/gode?

Hvordan er Surftown ift. One.com? bedre/dårligere på hvilke områder?

Med venlig hilsen

Nicolai 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:31

Begge steder har langsom support og surftown har lige været nede med en løsning, som vi af samme grund vil flytte.

Du får hvad du betaler for, jeg har kun gode erfaringer med DanDomain og Scannets webhoteller, de har også det helt store setup Smile

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 10:41

Hej Nicolai.

Jeg synes, one.com er et ganske udmærket startsted. Men det kommer jo også an på, hvor meget du selv kan programmere osv.

Er du rimelig kyndig til tekniske, så er det et fint valg, men ellers skal du nok gå efter en af de løsninger, som Henning peger på.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:52

Hej Nicolai,

jeg kan også varmt anbefale DanDomain - de har gode løsninger til rimelige priser, god support og mange muligheder for at udvide.

Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 11:07

Jeg har brugt nogle forskellige, men har altid bedst kunne lide One.com - Det er enormt brugervenligt og på trods af at nogle siger deres support er lidt langsom, synes jeg egentlig ikke det er så galt. Det er i hvert fald ikke min erfaring.

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Fra Odense
Tilmeldt 25. Jan 07
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 12:32

Tak for den hurtige respons,

Jeg vil lige fortælle lidt mere om min situation,

Jeg starter stille op for at tiltrække kunder fra min målgruppe og få nogle besøgende. Alle de serviceydelser jeg vil tilbyde bliver ikke tilbudt i starten. kun 2, hvoraf den ene er tiltænkt til branding og den anden til lidt små penge.

Når jeg så har nået mine mål skal jeg have lavet en professionel løsning helt fra bunden af et webbureau.

Det derfor jeg tænkte på One.com som en simpel løsning som kunne bruges som stand in indtil den nye side lanceres.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 5. Sep 06
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:50

Jeg bruger både One og Surftown - One er rigtig billige til almindelig brug = hjemmesider og blogs, hvis du skal lave webshop vil jeg anbefale Surftown, de har basis shopsystem og betalingsgateway til PBS - langt billigere end Dandomain

Kurt

Manchetknapper på nettet 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 20:57

I forhold til muligheder, plads, kontrol panel osv. overgår Gigahost.dk langt surftown, one m.f.

20 kr per månede og uendeligt antal domæner, subdomæner, mails, databaser osv. eneste begrænsning er 4,5gb plads (langsomt stigende) og 1 ftp konto.

Har dit site 10-100 besøgende om dagen er der ikke noget der retfærdiggør at betale 350-500 kr om måneden for et webhotel - også må man desværre nok konstatere at flere at de udbydere som koster mere og tilbyder telefonsupport og færre kunder per server (hvilket jo er en god ting) desværre er årevis bagud i forhold til kontrol paneler og de muligheder kunderne har - Jeg har selv kunder på begge de nævnte highend løsninger i tråden og er bestemt ikke imponeret. Dvs. altså ud over svartiderne for de er nu lækre nok men du skal efter min mening også have et behov der retfærdiggør udgiftsforskellen og det er der altså mange små virksomheder der ikke har.

Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:26

Hej Nicolai,

Jeg har også kun gode erfaringer med one.com. Jeg har dog ingen erfaring med deres support men det lyder umiddelbart som om at de dækker din behov mht. en ”simpel hjemmeside”.

Mvh. Allan

Fra Østerbro
Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Fra  www.citygreen.dk Skrevet kl. 13:22

helt klart One.com! ;) jeg kender ikke surftowns løsning.. men hvis du ikke ligefrem er nørd, så er one.com super brugervenligt.. det kan næsten ikke gå galt, så du får ikke brug for supporten! DanDomain skal man være lidt mere techie efter min mening!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)