Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har bygget CaptureTheLink - vil I give lidt feedback?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1304
Fra  Conseo Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem noget tid arbejdet på CaptureTheLink.com, som grundlæggende er et community til at opdage og dele interessante links.

Men en del af projektet, som jeg selv synes er blevet ret interessant, er brugerprofilerne.

Alle kan gratis oprette en offentlig "link in bio"-profil, hvor man kan samle sin hjemmeside, LinkedIn, sociale profiler, projekter osv. og samtidig skrive lidt om, hvem man er, og hvad man arbejder med.

Tanken er selvfølgelig, at profilen skal være praktisk at dele, men der ligger også en SEO/AI-tanke bag.

Prøv fx at google dit eget navn:

Kan du lide det, Google viser om dig? Og er det tydeligt, hvad du arbejder med og har ekspertise indenfor?

Med E-E-A-T og den stigende betydning af AI Overviews og LLM'er synes jeg, det bliver mere og mere interessant at arbejde med sin digitale identitet som person og ikke kun med virksomhedens website.

En profil på CaptureTheLink er selvfølgelig ikke et magisk SEO-hack. Men den kan være endnu en offentlig kilde, der forbinder dit navn med dine websites, profiler, projekter og de emner, du arbejder med.

Det er gratis at oprette en profil, og jeg vil rigtig gerne have nogle flere øjne på løsningen.

👉 CaptureTheLink.com

Så hvis I har 5 minutter: Opret gerne en profil og fortæl mig, hvad der fungerer, og især hvad der ikke gør.

Jeg er særligt nysgerrig på:

• Er det tydeligt, hvad CaptureTheLink er, når man lander på siden?
• Giver profilfunktionen mening?
• Mangler der noget på profilerne?
• Er der noget, der gør, at I ikke ville oprette jer?

Ris, ros og "jeg forstår overhovedet ikke pointen" er alt sammen velkomment 😄

P.S. Det er gratis at oprette en profil, men det koster EUR10 for en udvidet Link-in-bio profil. (Det holder Indiske spammere væk). Men når du har oprettet en profil, så smid en kommentar med link til din profil (Eller send mig en besked), så opgradere jeg dig med det samme som tak for hjælpen.. Free of charge

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)