Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

produkt ide

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har en ide til en produkt,er der nogen derud der ved hvem jeg skal kom i kontakt med  eller hvor jeg skal henne for at presentered den.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 23:07

Hej Sippo.

Velkommen til Amino.

Du kan jo starte med at præsentere idéen her, så er der helt sikkert hjælp at hente. Smile

Der er flere andre ting ,som du kan gøre:

Besøg evt. www.startvaekst.dk

Søg google: "Gratis rådgivning til iværksættere"

Der findes en del firmaer, som rådgiver om alt fra finansiering til andre praktiske foranstaltninger. GRATIS.

Du kan garanteret finde et firma nær din egn.

Du kan også tage kontakt til nogle studerende (ingeniører eller lign.).De kunne måske bruge din idé til et semesterprojekt eller lignende, og dermed hjælpe dig med at skabe en prototype.

Held & lykke med det hele! Smile

Fra Grenaa
Tilmeldt 20. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:03

Hej Sippo

Udover de gode råd fra Lingu, kunne det også være en ide at deltage i netværksmøder. Her er der god mulighed for at skabe kontakter, som du kan få nytte af på kort eller langt sigt. Prøve f.eks. netværket 7morgen, ellers er der sikkert en del andre gode netværker, som du kan melde dig ind i, hvor du kan trække på andres erfaringer.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 10:08

Hej sippo,

er der tale om et helt nyt produkt, altså en opfindelse?
Hvis det er tilfældet, kan du f.eks. kigge på http://opfind.teknologisk.dk/  eller http://startguiden.dkpto.dk/opfindelser.aspx

Jeg har selv været igennem møllen med en idé, som jeg fik hjælp at finde ud af IKKE kunne lade sig gøre. Her fik jeg hjælp af bl.a. Teknologisk Insitut med inputs til den tekniske del, hvilket de gjorde helt gratis.

Men som det blev nævnt, så kom frem med idéen her - de fleste her har rigeligt at lave med egne idéer og er ikke ude på at stjæle dine Big Smile

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 21:35

Tak det prøver jeg

Tilmeldt 24. Mar 08
Skrevet kl. 21:36

tak

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)