|
Hej Aminoer, Er der andre herinde, der driver forretning eller sælger stort ud via DBA, og som er ved at blive sindssyge over deres system til genindrykning? Efter DBA lavede deres system om, kræver det nu hele 17 klik og tager omkring 19 sekunder pr. annonce at genindrykke dem, når de udløber efter 60 dage. Hvis du for eksempel sidder med 500 aktive annoncer, betyder det:
Det er utrolig meget spildtid og ømme fingre, som burde bruges på reelt arbejde i din forretning i stedet. Da min far selv har over 3.000 aktive annoncer på DBA, blev det hurtigt en fuldstændig uoverskuelig opgave. Derfor har jeg udviklet et system til ham, som klarer hele processen 100% automatisk. Systemet kører helt af sig selv i baggrunden, og jeg sørger for al opsætning og drift. Du skal hverken bekymre dig om teknikken, timelange klikke-sessioner eller overbelastede led. Da jeg ved, hvor stort et irritationsmoment det er for power-sælgere, vil jeg gerne tilbyde at sætte det op for andre, der vil have deres tid tilbage. Pris og gratis prøve: Da behovet svinger meget alt efter, om du har 100 eller flere tusinde annoncer, kører jeg ikke med en fast pris på opslaget her. For at du kan se systemet i aktion og mærke lettelsen på egen krop, tilbyder jeg den første måned som en helt gratis prøveperiode. Send mig en privat besked her på Amino eller snup fat i mig direkte på Messenger: m.me/emil.rosenbom.7 hvor mange annoncer du har liggende. Hvis du allerede har et budget eller en pris i tankerne, som du synes er fair at betale efter prøveperioden, så skriv det endelig med så gør jeg mit absolut bedste for at matche dit behov! P.S. Kender du nogen, der sælger rigtig meget på DBA eller har mange opslag liggende? Så må du utrolig gerne henvise dem til mig eller dele dette opslag med dem. De bedste hilsner, Emil Rosenbom |
Automatisk genindrykning af DBA-annoncer – Få 100% af din tid tilbage – Slip for 8.500 manuelle klik hver anden måned
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem