Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsourcing - også til små og nye

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Mar 08
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg ville gerne skrive dette indlæg i kategorien "firmapræsentation", men sådan en findes desværre ikke...

Jeg har i de sidste 7 år arbejdet sammen med det Indiske firma Gateway TechnoLabs.
De har udført mange opgaver for mig og mine kunder, og har bl.a. programmeret det meste af mit CMS (www.allinsite.dk)

Om Gateway TechnoLabs
Gateway TechnoLabs har ca. 1200 medarbejdere globalt, med afdelinger i bl.a. Holland (europæisk hovedsæde), Tyskland, Sverige, USA og andre steder.
Sidste år besluttede jeg mig sammen med Gateway, for at starte en dansk afdeling, som skal tilbyde outsourcing til danske firmaer.
Afdelingen hedder, ikke overraskende, Gateway TechnoLabs Danmark (puha - sikke et navn), i daglig tale bare kaldet Gateway.
Den danske afdeling startede 1. januar i år, og er et selvstændigt, dansk firma med det Indiske Gateway og mit eget firma som ligeværdige ejere.

Kunderne
Kunderne er primært IT firmaer og reklame-/multimediafirmaer.
Hovedoverskriften er, at vi altid går efter at indgå i et længerevarende samarbejde med kunderne.

Hvad kan vi tilbyde
En af de ting vi tilbyder små og/eller nye virksomheder, er muligheden for at bruge vores kompetencer og referencer i deres salg og markedsføring.
Ofte er man som ny lidt på bar bund, uden nævneværdige referencer, og måske begrænsede kompetencer.

Vi påstår, at vi kan hjælpe de fleste firmaer i målgruppen med en eller flere af disse ting:

• Forøget omsætning (gennemfør flere projekter på samme tid)
  • Bedre gennemslagskraft (brug vores kompetencer og mere end 500 projektreferencer til at få kunden i nettet)
  • Hurtigere "Time-to-market" (vi har manpower og ekspertise til at gennemføre projekter på kort tid)
  • Bedre udnyttelse af egne ressourcer (de danske medarbejdere gør det de er bedst til - snakker med kunderne, definerer opgaverne og evt. løsningerne, samt leverer og laver mersalg)
  • Fleksibilitet (nemt at "mande op", når der kommer opgaver ind og at komme af med folk når opgaven er løst)
  • Forøget overskudsgrad (optimering af omkostninger til udvikling)
  • Vækst (brug os som buffer, indtil der er nok omsætning til at ansætte flere)

Samarbejdsmodellerne
Omfatter bl.a.:

• Projektteams
  • Fast, dedikeret team
  • Projekter med eller uden dansk projektledelse
  • Fast pris eller timepris

Kompetencerne
Omfatter bl.a.:

• .net (web og windows)
  • SQL Server, Exchange mv.
  • Java
  • LAMP (Linux Apache, MySql, Php)
  • 2D / 3D tegning, visualisering og animation

Kontrakter m.m.
Alle kontrakter skrives med det danske firma, lige som fakturering foregår denne vej.
Der er altså samme vilkår som ved handel med et hvilken som helst andet, dansk firma.

Hvis du er interesseret i at høre mere om, hvad vi kan gøre for dig, er du velkommen til at ringe/skrive til mig på:

Email: jesper@gatewaytechnolabs.dk
MSN: jesper@gatewaytechnolabs.dk
Telefon: 70272555

Se også mere på www.gatewaytechnolabs.dk (kommer snart i nyt design med dansk oversættelse)

Jeg vil også meget gerne høre hvad I synes om konceptet - er det til at forstå, er det troværdigt? Alle inputs er velkomne

Har du brugt, eller overvejet at bruge outsourcing?

• Ja, har overvejet det (70%)
  • Ja, har tidligere brugt outsourcing (20%)
  • Nej, men er interesseret (0%)
  • Nej, finder det ikke interessant (10%)
  • Totalt antal stemmer: 10
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)