Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem må ringe ud og afgive tilbud på ting?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.

Lige et ganske kort spørgsmål:
Må en virksomhed ringe uopfordret ud til kunder med tilbud?

Er det afhængigt af hvad man sælger? Jeg mener at have hørt at ting som abonnementer på f.eks. Falck, ugeblade, aviser osv. er tilladt, men alt andet (som f.eks. hjemmesider, vitaminpiller og hårprodukter) er ''forbudt.

Er der nogen som har erfaring med det, eller kender svaret?

På forhånd tak
Jacob
Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Istedet for at sige at det afhænger af hvad man sælger, kan man i relation til dit spørgsmål sige det afhænger af hvem man sælger til...
 
Som virksomhed må du gerne uopfordret henvende dig til andre virksomheder, mens situationen er anderledes hvis virksomheden henvender sig til forbrugere, her er der netop tale om de begrænsninger som du selv nævner!
 
Lars 

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

B2B må du gøre lige hvad du vil, bare ikke sende mails uopfordret, men så snart det er B2C, så er der andre regler, og det er ganske rigtigt de ting du selv nævner. Det er dørsalgsloven der gælder der.

Virksomheder som vores, der laver spørgeundersøgelser blandt danskere, har ligeledes lov til at kontakte folk uopfordret. VI har adgang til en database, hvor alle danskere er i, og her kan vi så segmentere vores respondenter i.

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Feb 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars og Jan
Tak for svarene som hjalp mig meget.

Til Martin :)
Jeg var bekendt med søgefunktionen, men kunne ikke helt koge min søgning ned på et overskueligt lille antal ord, men det må jo dog være muligt når du, så hurtigt, kan komme med linket. Jeg tænker mig mere om næste gang
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)