Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg kunne godt tænke mig at starte en internet side som samler alt om fester, det kunne være alt om bryllup, barnedåb, konfirmation, børnefødselsdag osv.

Tanken er at det er en side i stil som AOK (Alt om København), hvor der er links til forskellige udbydere, anmeldelser, reklamer og nyheder.

Men jeg kan slet ikke gøre det selv, derfor kunne jeg godt tænke mig at høre fra nogle som har interesse i dette projekt.

Mine kompetencer er inden for regnskab, så jeg havde forestillet mig at jeg kan køre bogholderiet. Hvad er dine kompetencer?  Har du noget at byde ind med så skriv til rafo@live.dk

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 19:03

Hejsa.

Det lyder som en spændende ide!

Du kunne jo evt starte med at få lavet en side, med et cms system så ville nemt kunne sætte dig ind i den del i hvert fald.
Også er det jo bare om at indsamle links og få kontakt til de forskellige udbydere.

Held og lykke med det i hvert fald!

Fra København
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 10:42

Lyder da som en fin idé, men hvor skulle indtjeningen i projektet være?

En idé var måske at få en side op at køre, hvor der dels er en forumdel for at få noget dynamik på siden, hvor folk kan udveksle drinkforslag, festtemaer osv. og så en kontaktformidling mellem sidens besøgende og div. mobile diskoteker, barer eller festarrangører hvorigennem folk kan booke disse firmaer.

Denne formidling kan måske med tiden blive penge værd, så firmaerne skal betale et mindre beløb for at blive reklameret for på siden.

Jeg ved ikke, om du selv har noget helt andet i tankerne, men det var da i hvert fald en mulighed.

/Mads Dinesen
madsdinesen.dk

Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 15:06

Hej Rafo.

Har du checket de hjemmesider ud på nettet, som allerede tilbyder sig med noget lignende? Der findes jo en del, som allerede er godt etableret.

Ikke for at tage modet fra dig. Tværtimod. Men det, der er vigtigt i den sammenhæng er nok at finde et koncept, der ikke ligner de andres, så du adskiller dig fra dem og folk får lyst til at bruge lige netop din side.

Hilsen

Sommerfugl

(forfatter af festsange, taler, bøger, m.v.) 

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)