|
Jeg skriver på vegne af en ven som nu desværre har brændt fingrene af flere omgange ifm. at indgå samarbejde med virksomheder, der tilbyder hjælp til oprettelse af hjemmesider, SoMe, SEO mv. Min ven har et enkeltmands firma, hvor han tilbyder coaching, hypnoterapi og træningsforløb til BtB virksomheder. Jeg har været med på sidelinjen i noget tid nu - og det er min opfattelse at der findes mange virksomheder indenfor denne branche, der løber fra de aftaler der laves - eller som ikke kan det der forventes, når først de skal til at arbejde for deres løn. Desværre har dette haft en hård “impact” på min vens virksomhed, der nu er blevet væsentlig forsinket ift. de vækstplaner som han har. Derfor rækker jeg ud her - der må være nogen af jer mindre virksomheder/enkelmands firmaer, der har nogle gode erfaringer eller samarbejdspartnere som I kan henvise til ? Håber I kan hjælpe med at henvise til nogle personer/virksomheder, som I har gode erfaringer med? Mvh Henrik |
Hjælp til at finde et godt Marketing-/ Online bureau, der kan hjælpe med hjemmeside, SoMe, SEO mv.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem