|
Jeg har en vinportal (www.altomspanskvin.dk) og har i den forbindelse brug for en mindre simple database hvor jeg kan lægge smagekommentarer således at brugerne på en let og overskuelige måde kan søge mellem de smagte vine. Min portal kører ved hjælp af Scannet portal løsning og da denne ikke er særlig fleksible kan jeg være nødsaget til at få denne del hosted et andet sted og så linke til denne del. Vi snakker om en helt flad database med 6-8 felter som man skal kunne søge i. Er der en der kender en som kan hjælpe og ved I havd det ca. koster? På forhånd tak Thomas |
Hej Thomas.
Jeg ved selvfølgelig ikke, hvad der er dine ambitioner med din side, men jeg synes, du bør kigge nogle tråde om søgemaskineoptimering (SEO) igennem. Der er masser af info om det her på Amino.
Det var lidt off-topic. Hvis du ikke kan få en database på scannets portal synes jeg, du skal overveje at skifte. Der er da ingen seriøse udbydere, der ikke smider en database oveni hatten. Jeg tror nu også sagtens, det kan lade sig gøre ved Scannet. De hoster da webshops ved jeg - og det gør de næppe uden database.
Hvis du selv laver implementeringen med søgningen, så tror jeg ikke du ska' gi' mange basseører for sådan en løsning. Noget mellem 500 og 3000 vil jeg synes er rimeligt. Du skal lige huske at få den sikret mod SQL-injektion (nævner det bare fordi mange glemmer den detaljer - også programmørerer).
Bliv gratis medlem