Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor længe kan det tage Google at...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Jeg købte for 1½ måned siden domænet www.hestetilsalg.dk Inden jeg købte domænet var det ejet af en anden som ikke brugte det, kun til at henvise til hans whisky hjemmeside.

Så derfor se googles resultat ved søgning på hestetilsalg.dk således ud:

Du befinder dig på (Server: www.hestetilsalg.dk) - www.SCF.dk

Current Server Name, Web1 - Customers Web server. Current Date, 12-02-2008. Remote IP address, 66.249.66.168. Requested URL, www.hestetilsalg.dk.
www.hestetilsalg.dk/ - 2k - Cached - Lignende sider - Noter dette

Gå til forsiden · Whiskylauget.dk · Alt om whisky · NBO-Gruppen · Onlineshop · Whiskyforedrag.dk · V.I.P. CLUB · Whiskynyt.dk ...
www.hestetilsalg.dk/menu.asp - 5k - Cached - Lignende sider - Noter dette
Flere resultater fra www.hestetilsalg.dk »

Min side har været online i over en måned nu, og mit spørgsmål er. Hvor længe kan det tage Google at få opdateret søgeresultatet på min side?

Med venlig hilsen

Anders

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 13:50

Nogen gange har det taget mig få minutter og andre gange ca. halvanden måned, så det svinger meget.

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 13:52

Bar sådan af ren nysgerrighed. Hvorfor skulle nogen, udover dig, søge på hestetilsalg.dk? Jeg mener, hvis de kender dit domænenavn, så skriver de det vel bar i browseren ik? Smile

Det kan tage lang tid før dit websted bliver crawlet, men af hvad jeg ved, så er det en god idé at lave nogle META Tags, men det kan jeg jo se at du allerede har gjort.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Skrevet kl. 13:58

Hej

Det vil altså sige at jeg ikke kan gøre noget for at speede processen op? 

Joel H:

Bar sådan af ren nysgerrighed. Hvorfor skulle nogen, udover dig, søge på hestetilsalg.dk? Jeg mener, hvis de kender dit domænenavn, så skriver de det vel bar i browseren ik? Smile

Det er fordi det er det eneste jeg kan finde siden på, på Google, da den ikke er blevet crawlet endnu.

Mvh

Anders

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:06

Anders Yde:

Hej

Det vil altså sige at jeg ikke kan gøre noget for at speede processen op? 

Jeg er ikke SEO-ekspert, så jeg vil ikke gøre mig klog på det, men så vidt jeg har forstået, så er noget af det eneste Du kan gøre er, at blive ved at skaffe links til dit site.

Hvilket på et tidspunkt vil give bonus. 

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Skrevet kl. 14:29

Ok

Jeg siger tak herfra :)

Skulle der være en som ved hvad jeg kan gøre, er du velkommen til at lægge en besked.

Mvh

Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46

Joel H:
'

Der er faktisk forbavsende mange, der søger på adresser direkte i google i stedet for adressebaren...

Prøv at tilmelde dig Google Webmaster Central og vælg meta-metoden til at bekræfte dit website. Så bliver Google bot jo tvunget forbi på ny.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Skrevet kl. 15:10

Tommy:

Prøv at tilmelde dig Google Webmaster Central og vælg meta-metoden til at bekræfte dit website. Så bliver Google bot jo tvunget forbi på ny.

Tak for det Tommy, så fik jeg da lige Google botten forbi, og fik opdateret siden :)

Det var dejligt

Mvh

Anders

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:33

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Skrevet kl. 15:51

Tak igen Anders ;-)

Jeg har banket hele listen med Tekstlinks igennem. Og efter jeg har brugt det program du anbefalede kan jeg se at min placering er på vej op :)

Hilsen Anders

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)