Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udbetaling af pension før tid.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ca 100.000 stående i pensioner rundt omkring. Kan det betale sig at få dem udbetalt, for jeg står og mangler pengene her og nu. De skal dække driftsunderskud.

Nu har jeg ikke lige sat mig helt ind i reglerne, men kan de være bundet til jeg bliver 60?

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 12:12

Du vil blive brandbeskattet af de penge, hvis du trækker dem ud før tid - Mener vi snakker omkring 60% så er der ikke ret meget tilbage.

Kan du ikke få en kassekredit i banken du kan trække på?

Tilmeldt 15. Mar 08
Skrevet kl. 16:02

Jeg ved besked med de 60%.

Kassekreditten kan IKKE strækkes yderligere.

Jeg sidder bare lige nu og tænker at pengene varmer bedre nu, end om 30 år.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 16:45

Ja, det er en god tanke, men du vil nu være ked af det til den tid hvis du ingen penge har, især pga. den meget høje beskatning. Det kan dog godt lade sig gøre at få pengene, men personligt ville jeg nok forsøge at finde en anden løsning, for at undgå en så kraftig beskatning, men også for at have lidt til "endnu dårligere" tider..

Har du prøvet at snakke med andre banker, eller drøfte mulighederne for at låne penge af familie/venner/partnere?

Tilmeldt 15. Mar 08
Skrevet kl. 17:00

jeg ved godt at det er en "dårlig" handel at indløse dem nu. Holder den også i baghånden, som sidste mulighed. Jeg klare skærene, men man lufter jo alle ideer!!

Tak for svar..

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)