Jeg søger en webshop/firma som har en aftale med postdanmark (dvs. billigere priser), beliggende i århus.
MixMeister er endnu ikke stor nok til postdanmark vil indgå aftale med os, så søger et firma til at sende pakkerne igennem, og derved spare på portoen. Hvis lagerplads haves, er der også interesse i et leje sig ind hos samme firma.
Evt nogen som kender nogen? :)
Mvh
Tranberg
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
Jeg fik af vide jeg skulle sende 15-20 pakker om dagen, og det er jeg ikke oppe på. Kender et bornholmsk firma, som kun betaler 50kr per forsendelse (op til 50 kg), hvilket jo er en rigtig god pris. Så det håbede jeg lidt jeg kunne opnå ved et samarbejde med et større firma.
Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk
Så må det være en speciel aftale. Alle der sender mere end omkring 250 pakker om året kan få en erhversaftale med Post Danmark med en klækkelig rabat til følge. Ikke i nærheden af 50 kr for 50 kg, men en pæn rabat i forhold til listeprisen for privatkunder.
/martin
Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk