Hmm det kunne self godt tænkes. Det er da også noget jeg har overvejet at tilbyde kunderne hvis de self vil give lidt mere for det. |
Jeg kan da se et enormt potentiale hvis du har en aftale med den lokale købmand der vil levere til en fast pris - så kan dine kunde få en "smørebrødsseddel" derhjemme og bestille via dig. I disse tider med mangel på hjemmehjælpere tror jeg du har noget af "den gamle service" som ældre søger!
Jeg ville snuse mere rundt i det marked, og evt få en godkendelse/blåstempling af din kommune, så de ældre tør og er trygge. Det, sideløbende med en netbutik tror jeg på. Det tager tid, trappeløb og hårdt arbejde. Hvis jeg havde muligheden ville jeg bestille tunge varer fra dig - og måske kom du/købmanden med ugens/månedens tilbud; en fødselsdagspakke med dug, flag servietter - en påskepakke med dug, servietter chokolade æg og en dusk påskeliljer - en julepakke, en gavekurv - en "frokost i det grønne kurv" - en "gammeldaws, med rugbrød, flæsk, ugens familie journalen "
Osv osv.......
Jeg syntes det lyder spændende! Lader du os høre hvad du finder på?