Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøb til private

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino folk,

jeg har længe gået med en drøm om at starte et lille firma på deltid, men inden jeg kaster mig ud i det vil jeg høre hvad i synes om ideen, og om det er noget i f.eks. kunne finde på at benytte jer af! Virksomheden skal tilbyde tjeneste ydelser til travle familier ældre mennesker osv. Den ydelse virksomheden skal tilbyde er at kunderne endten kan ringe eller skrive en mail med deres indkøbsliste og at man så handler ind for dem og bringer det ud ?

Er ideen helt a helveds til eller er det noget som kunne blive en succe ? Håber på en masse svar fra jer:)

Branislav

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:12

du skal i hvert fald ha mange der gerne vil bruge dig så. de steder jeg har hørt om tag en 20 kr per kunde og så skal du godt nok have mange for at holde en dagløn.

mvh

kenneth

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:13

Alt efter hvad det vil koste pr indkøbstur, så synes jeg det lyder som en ganske rar idé at lade andre håndtere mine indkøb.

Så sparer jeg tiden på det og slipper for risikoen for impulskøb når man står og bander over den lange kø.

Har du en idé om hvad en indkøbstur og levering vil koste?

Er det bestemte butikker der i så fald vil være dækket, eller skriver man blot en liste og så sørger du for at det leveres? (Jeg køber en del økologisk der ikke nødvendigvis er at finde i enhver butik) 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 23:15

20 kroner pr kunde kan vist ikke dække meget indkøb og levering, alene kørsel i tid mellem kunderne vil næsten blive mere, medmindre de godt nok ligger tæt. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 23:15

tak for det hurtige svar,

okay troede ikke sådan noget fandtes ´tidligere! hvad hedder virksomheden og er den landsdækkende ? det var også mest på deltid jeg havde tækt det i starten men kan godt se det ikke er det vilde folk er villig til at give for det!

Branislav

Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 23:19

Jamen havde tænkt mig at folk måske selv skulle bestemme hvor man skal købe ind for dem. havde tænkt mig at tag f.eks. en % del af hvad indkøbs værdien er men minimum indkøb på 100 kr. derudover 2 kr pr kilometer fra butik til hjem.

Lyder det rimligt?

Har du en hjemmeside ?

Branislav

Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:19

jeg ved at mange købmænd her i lokalområdet gør det. man ringer ned og når de køre vare ud så kommer de forbi og de tag en 20 kr.

mvh

kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24
Der er rigtig mange købmænd, der tilbyder den slags for små penge. En del af dem dog kun på en fast dag - eksempelvis hver onsdag.
Fra 8900 Randers
Tilmeldt 19. Feb 07
Skrevet kl. 23:24

hmm okay, det lyder billigt tror ikke jeg vil kunne være med på så lav en pris. er bevidst om at prisen på dette felt er alt afgørende og mit vil heller ikke ligge langt over sådan som jeg har regnet på det. men på grund af den lidt højere pris skal jeg finde et andet område jeg skal være til en fordel for kunderne og det kunne f.eks. være en kortere leveringstid.

Mvh Branislav

Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:12

Der kan da godt være nogle, der har interesse i at kunne få varer fra forskellige butikker.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)