Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dagens Dilemma - Realiser projektet selv, eller find Amino samarbejdspartnere?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Hjoerring
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Amino'er" Smile

Efter at have siddet og læst forum'et på sidelinjen igennem længere tid, blev det tid til at registrere mig og forhåbentlig begynde at networke med mange af jer kloge mennesker herinde Smile

Jeg sidder p.t. og arbejder/planlægger mit nye projekt, der omhandler international e-learning. Jeg har registreret et sigende og brandable domæne, inkl. alle extensions. Jeg besidder en beskeden viden omkring php programmering og grafisk design, så kan i realiteten godt realisere dette projekt selv.

Jeg har p.t. udarbejdet budget og forventer at kunne skabe en realistisk omsætning på 100.000/mdr. efter ganske kort tid, og uden de store opstarts udgifter.

Jeg er af den opfattelse at det ofte kan være en stor fordel at "løfte i flok" - dermed mener jeg at tage nogle samarbejds partnere med ind i projektet, og lave en fornuftig ejer fordeling. Desværre har jeg tidligere erfaringer med at folk "hopper med på vognen", uden at være villige til at yde den nødvendige indsats, og det er en situation jeg ikke ønsker at ofre tid på igen.

Så, hvad er jeres erfaringer? er det bedst at realisere ens projekt selv, eller opvejer fordelene ulemperne ved at være flere ejere ?

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CHansen og velkommen til :)

Ja dit spørgsmål må være tusind kroners spørgsmålet... hvis man kunne komme med et endegyldigt svar, ville der ikke gå så mange penge tabt i dårligt samarbejde og spildte kræfter..

Jeg synes personligt man kan komme rigtig langt alene, men jeg oplever at køre død i tingene, hvis ikke jeg får lidt friske kræfter på banen. Det er jo selvfølgelig meget afhængig af projektet. Men i 99% af tilfældende har man ikke selv alle de kompetencer der kræves for at gennemføre projektet.
Well, der er mange faktorer der spiller ind.... men er kommunikationen og respekten for hinanden i orden, så synes jeg aldrig det kører helt af sporet :)

God aften,

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)