Hej Mit ApS har opsagt et abonnement hos en firma i Sverige for næsten 2 måneder siden. Man opsiger det via deres hjemmesiden, men man får ikke noget bekræftelse på det. Jeg ringer til dem og spørger om de vil sende bekræftelse på opsigelden, og hver gang siger de at det bliver sendt til os i næste uge. Men de sender det aldrig. Jeg har sendt dem flere mails og spurgte om de vil sende bekræftelsen, de svarer ikke tilbage. Jeg har gemt eller mails, screenshoot af opkalds, samt jeg har en mail hvor en medarbejder fra deres firma skriver til mig på svensk at "hun er hørt et vi har opsagt mm". Hvad skal jeg gøre, når de ikke vil sende bekræftelse på opsigelden? Har været kunde hos dem i 10 år. Hvornår skal jeg stoppe med at betale til dem? Der står: Opsigelse skal ske skriftligt og med tre måneders forudgående varsel til ophør ved udgangen af en måned. Jeg har opsagt abonnoment den 5 februar, samt har betalt til 31.03. Snart sender de mig en ny faktura til næste 3 måneder. Tak :-) |
Opsigelse af abonnement
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)