Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med at betale kinesisk leverandør

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme Jørgen.

Husk at du som importør ene og alene  bære produktansvaret og de evt skader dit produkt foruretter.  Mærkning / godkendelser er også dit ansvar. 

Alt afhængig af varens værdi kan det være en god ide at tegne en transportforsikring, da man kun får ganske få kroner i erstatning fra transportøren. 

Det kan i nogle tilfælde være en fordel at afsender bruger et kurerfirma f.eks DHL, UPS, FedEx ..osv. til mindre forsendelser, da det dels går meget hurtigere at få varen hjem og selve toldbehandlingen er også hurtig. Ligeledes er indfortoldningsomkostningerne normalt inkluderet i fragtprisen ( ikke selve tolden).  Vælger du et kurerfirma bør du vælge deres Economy forsendelse men få nogle priser fra din afsender. 

Incoterms:  DAP (angivet sted)   men sørg selv for transportforsikring.

https://www.dhl.com/dk-da/home/global-forwarding/uddannelsescenter-for-spedition/forklaring-af-incoterms.html 

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Nyd søndagens slutning  -ærgerligt du sætte pris på at ødelægge andres og i mine øje amino

Det er da godt nok noget af en beskyldning du kommer med, hvor er det lige jeg ødelægger noget? Er det din forfængelighed jeg har såret? 

Trist at du har udviklet dig grumpy old man, hvor det efterhånden kun handler om at få svaret debatter hurtigst, uanset om du har den fornødne viden om emnet eller ej. På mig virker det jævnligt som om du ikke har læst / forstået spørgers spørgsmål men du har altid et STORT behov for at svare også selvom andre har givet et fyldestgærende svar. 

Cookie - John Hannover:
Jeg tager i første omg igen en pause - væk fra at være en af startsiderne - og tror det ender med jeg sletter min profil - for her for få interessante parter at sparre med i dag -Vi høres måske -

Det er jo helt op til dig hvad du gør, men mindes at du har truet med det før overfor andre!  Iøvrigt er det nok tvivlsom at jeg skulle være skyld i at Amino er døende , men bunder nok mere i Aminos manglende ever/vilje til at lave et lækkert site.  

Hilsen

Ravn

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)