Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

programmør søger legekammerater

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Dec 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er uddannet software ingeniør fra aarhus universitetet i 2023 og har siden haft nogle kortere jobs som programmør. Men nu prøver jeg at udforske et selvstændigt liv. Jeg har lavet nogle forskellige projekter, men arbejder pt. på to projekter. En crossplatform med lukket chatforum og indbyggede mininspil og en app som skal være en nyhedsapp. Jeg tilbyder små medier så de kan få deres egen app mod at betale en billig indgangspris og et månedligt gebyr.
men jeg kan mærke at jeg mangler en eller flere samarbejdspartnere der kan noget med salg og virksomhedsudvikling - jeg er bedst til bare at programmere.
jeg kan programmere i Flutter, javascript, typescript, react, C# men kan sætte mig ind i det meste.
jeg bor i Aarhus og vil helst "lege" med nogle fra Aarhus med mindre du har et mega godt forslag.
Skriv hvis du har lyst til at snakke.

Mvh
Human
Tilmeldt 9. Dec 21
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Heysan Human

Velkommen til som udvikler :-).

Afstandsmæssigt skal du ikke være så bekymret (længere), du skal gå mere op i reglmæssig opfølgning på hinanden - og at man spiller hinanden stærke på de ting der er nået, og får snakket om de ting som gik galt :-).

Så længe man hele tiden sørger for fremdrift, og at være ærlige overfor hinanden som forretningspartnere, så er det mindre vigtigt hvilken by man bor i :-).

//Mathias

https://www.linkedalibi.com | LinkedIn Outreach Engagement

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)